shaukaas Startet 27.Januar.2008 Del på Facebook Startet 27.Januar.2008 Jeg kunne på seilas.no lese at fire båtimportører går sammen om en "mini-messe", den såkalte selmessen, 2-3 februar. http://www.seilmessen.no/ Opprinnelig hadde jeg tenkt meg oppover til Lillestrøm og sjøen for alle, men da jeg alikevel er i Oslo denne helga kunne det jo vært greit å fått med seg begge deler. Derfor lurer jeg på om det er noen som kan være behjelpelig med tips til kollektivtransport/veibeskrivelse til Son? Hadde jeg kjørt egen bil østover denne helgen, ville det jo vært greit :) Sitér dette innlegget Link to post
jandrea Svart 27.Januar.2008 Del på Facebook Svart 27.Januar.2008 Ta toget fra Oslo S til Son stasjon, gå opp trappa og gå over motorvegen (E6), gjennom en rundkjøring og følg vegen ca. 800 meter. Ta til venstre ved Kiwibutikken og gå opp bakken bak denne. Fremme! Sitér dette innlegget Medlem i RS. Har båtførerbevis fra 1989 Båt: Bavaria 31AC Tidligere: Happy 27 Link to post
Hulda Svart 27.Januar.2008 Del på Facebook Svart 27.Januar.2008 Og toget går (hvis det ikke er signalfeil) fra Oslo Sentralstasjon 48 minutter over hver hele time fra perrong nr. 10. Det står Moss på toget. Stasjonen før Sonsveien stasjon (der du skal av) heter Vestby. Det er bare noen få minutter mellom Vestby og Sonsveien. Det går også buss mellom Sonsveien og Son. Følg menneskestrømmen, ta vare på togbilletten, ved fremsvising er bussen gratis. Du skal av på første busstopp, du må gi signal for at du skal av. Sitér dette innlegget Link to post
shaukaas Svart 27.Januar.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Januar.2008 Kjempeflott! Mange takk for kjapp tilbakemelding. Med så enkel og kort vei, så blir det kanskje tid til et par i Oslo også, før kvelden er omme? Jeg har sett på nye Hanse 320, samt nye Bavaria 31C - men vil gjerne ta et par andre modeller i betraktning også... Den nye Benetau'en i samme størrelsesklasse ser jo interessant ut! Sitér dette innlegget Link to post
Sun Flyer Svart 27.Januar.2008 Del på Facebook Svart 27.Januar.2008 Hva syns vi egentlig om at mange seilbåtimportører dropper lillestrøm-messen? For meg er det ihvertfall ikke like fristende å dra til lillestrøm når det er så få seilbåter der. Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
shaukaas Svart 27.Januar.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Januar.2008 Det er jo fremdeles mye kjekt utstyr der, men jeg vil dit bl.a. for å se nærmere på den nye Hanse 320 og forhåpentligvis noe annet kjekt ? Og en utendørs båtmesse i februar/mars? Er ikke det kaldt, da? Sitér dette innlegget Link to post
Trophy Svart 27.Januar.2008 Del på Facebook Svart 27.Januar.2008 Årets seilbåt inntil 12 meter vises på Lillestrøm, Sunbeam 34 Sitér dette innlegget Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.