trestepp Startet 27.Januar.2008 Del på Facebook Startet 27.Januar.2008 hei er det noen som kan svare meg på åssen jeg skal få brukt en mercruser å vp drev. har kjøp meg en båt uten motor å drev med hull til vp 290 drev. å så har jeg en billig mercruser disel på hånda. er det noen som kan hjelpe meg med noe svar Sitér dette innlegget Link to post
power Svart 27.Januar.2008 Del på Facebook Svart 27.Januar.2008 Jeg tror ikke det er levert skjold og bakplate fra VP som passer rett på mercruser diesel . Hvordan diesel er det snakk om ? Sitér dette innlegget Link to post
SF Svart 28.Januar.2008 Del på Facebook Svart 28.Januar.2008 Jeg ville brukt Merc drev på en Merc diesel. Støp igjen hekken og skjær ut nytt hull til Merc Bravo eller kjøp deg en adapterplate hos din lokale Merc forhandler. Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
Hydrox Svart 28.Januar.2008 Del på Facebook Svart 28.Januar.2008 Mercruiser har adapterplate som du skrur fast i hullet etter 290 drevet. Så monterer du Mercruiser drevet rett på adapterplaten, enkelt og greit. Platen koster 6000, støp av hekk utført av fagfolk koster fort 20 lapper. Sitér dette innlegget Link to post
Sjøkua Svart 31.Januar.2008 Del på Facebook Svart 31.Januar.2008 Har gjort det på min båt! Jeg kjører nå med Mercrusier 4,2l 250 d-tronic Det er ganske mye tilpassinger så hvis du ikke har drevet er det nok lettere å kjøpe adapterplate. Men hvis du skal gjøre det kan du ringe meg så skal jeg forklare deg hva jeg har gjort! TLF 90196181 Markus Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.