Jump to content

Erfaring med Horizon plotter?


enter4u

Recommended Posts

jeg har en cp1000c (10,4" skjerm) som jeg er fornøyd med. Den kan alt, untatt radar, om de rette ting kobles til. skjerm er god, og service til seatronic er upåklagelig. Litt treg på oppdatere enkelte skjermbilder, men det er vel plottere flest?

 

(Synes egentlig at en pc-basert løsning med maxsea eller telchart er vel så god, fordi da får man mye raskere prosessor og mange flere muligheter til samme pris. men det er vel litt løsning for spesielt interesserte?)

Link to post
Share on other sites

Hei.

Jeg har selv en SH-plotter av den som er nevnt tidligere, med 10,4" skjerm. Er så langt superfornøyd. Utrolig deilig med dagslysskjerm (sola kan stå rett på skjermen og se klart likevel.) Svært enkelt å legge opp ruter. Norsk manual ligger hos seatronic. Jeg har også vært fornøyd med kartverket (c-map NT+). Plotteren virker, med svært få unntak, veldig nøyaktig.

Jeg har, som trådstarter, supert inntrykk av seatronic!

løp og kjøp! :cheers:

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...