Reidar Knudsen Startet 29.Januar.2008 Del på Facebook Startet 29.Januar.2008 Jeg har en Eberspächer diesel som ikke gir varme. Det er bare vifta som går. Jeg tror den er ca 10 - 20 år gammel. Hvor lønner det seg å begynne når jeg skal feilsøke? Sitér dette innlegget Link to post
Erik Svart 29.Januar.2008 Del på Facebook Svart 29.Januar.2008 Hvis ikke pumpa går, så er kanskje det ett sted å begynne. Min gir en tydelig klikkelyd i pumpa når den går, men vet ikke om alle har det. Ellers er det vanligste startproblemet at de ikke får nok strøm, så pass på at du har friske batterier, og gjerne lading på i tillegg mens du feilsøker. Erik. Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
MajorAndy Svart 29.Januar.2008 Del på Facebook Svart 29.Januar.2008 Overophedningssikring? Tilsodning af fotoceller? Andy Sitér dette innlegget Link to post
Moyja Svart 29.Januar.2008 Del på Facebook Svart 29.Januar.2008 Først så må vi vite type og utførelse nummer (står på brenneren), da kan du få noe info hvordan du feilsøker. Det som er vanlig er def glødeplugg, temp/overopphetnings sikringer, hvis det er feil på noe så så starter ikke pumpen. Sitér dette innlegget Link to post
PAGURUS III Svart 29.Januar.2008 Del på Facebook Svart 29.Januar.2008 Høres ut som om det er sikringen til regulatoren som er gått. Hvis det er den gule gamle typen (D5 eller noe slikt), så må du ta av det sorte lokket lokket oppe på brenneren. Inni der finner du sikringen. Enkel sak å skifte den. Andre muligheter er selvsagt defekt pumpe eller for lite strøm ombord. PAGURUS II Sitér dette innlegget "Sommer... alltid!!!..." Link to post
saga Svart 31.Januar.2008 Del på Facebook Svart 31.Januar.2008 Har du sjekket termostaten? Jeg gjorde den tabben en gang da Eberen ikke ville gi varme at jeg begynte med all slags feilsøking. Fant til slutt ut at det var noen (sikkert ungene) som hadde skrudd termostaten i lugaren helt ned. Det var bare å stille opp temperaturen igjen og så fungerte den utmerket. Eller så er det veldig følsomme på nok strøm, gode kontakter og tykke nok ledninger. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.