Miranda Startet 29.Januar.2008 Del på Facebook Startet 29.Januar.2008 (redigert) Endelig er handelen i boks, og vi kan glede oss til enda en sommer i båt. Fikk endelig i boks kjøpet av en etterlengtet Riviera 925, der både fruen og jeg var fornøyde. Så lit stygt ut her med tanke på bobilferie Nå venter jeg bare på BP vimpelen min Redigert 29.Januar.2008 av Miranda (see edit history) Sitér dette innlegget Opinion is like an ass, everybody have one</FONT> Link to post
Sistestyrmann Svart 29.Januar.2008 Del på Facebook Svart 29.Januar.2008 Gartulerer med ny tonnasje. Er ganske happy sjøl nå , fikk akkurat mail , tilbud om fast båtplass . En til blodpris , og en til "grei pris" . Så nå mangler bare tonnasjen. Tytast Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 29.Januar.2008 Del på Facebook Svart 29.Januar.2008 Gratulerer med flott båt har du mer detaljer om båt/modell/motor etc? Sitér dette innlegget Link to post
Miranda Svart 29.Januar.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.Januar.2008 Gratulerer med flott båt har du mer detaljer om båt/modell/motor etc? båt 2000 modell, sjøsatt førstegang 2003 290 hk Yanmar strak askling gått 300 timer. Alt så ut til å ver 100%. Sitér dette innlegget Opinion is like an ass, everybody have one</FONT> Link to post
Bitteliten Svart 29.Januar.2008 Del på Facebook Svart 29.Januar.2008 Lekkert. selvbygger - ettersom sjøsettingen var så sen? Sitér dette innlegget Link to post
Geir_M. Svart 29.Januar.2008 Del på Facebook Svart 29.Januar.2008 Gratulerer så mye, drømmebåten min også dette. Har ikke sett denne annonsert. Sitér dette innlegget Link to post
Båtvant Svart 29.Januar.2008 Del på Facebook Svart 29.Januar.2008 Gratulere med ny båt. Satser på at det blir hentetur i morgen. Spennende.... Håper jeg også kan skrive det samme snart, det er iallefall veldig dødt på Finn fortiden. Håper at det snart tar seg opp. Sitér dette innlegget Link to post
roaldbj Svart 29.Januar.2008 Del på Facebook Svart 29.Januar.2008 Gratulerer med ny båt. Dette er en av de bedre motorene til Yanmar sies det. Håper du pleier den og båten godt. Sitér dette innlegget Link to post
nimbuster Svart 29.Januar.2008 Del på Facebook Svart 29.Januar.2008 Gratulerer Miranda...det gikk jo fort! Fint båt, og en god motor.....fin kombinasjon. Sitér dette innlegget Link to post
Miranda Svart 29.Januar.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.Januar.2008 Takk alle sammen, jo det er halvfabrikat, men mannen har gjort seg for på alle måter. Jo den var på Finn i fjor høst tror jeg det var. Jeg hadde inne annonse om båt ønskes kjøpt Sitér dette innlegget Opinion is like an ass, everybody have one</FONT> Link to post
Akult Svart 29.Januar.2008 Del på Facebook Svart 29.Januar.2008 Jeg har vært og sett i båten, og den er pen. Om jeg ikke tar helt feil, så har eieren bygget flere båter før denne, så dette kan han. Grattis med ny flott båt! Sitér dette innlegget Link to post
Ben Sin Svart 29.Januar.2008 Del på Facebook Svart 29.Januar.2008 Rivieraen er veldig pen, synes nå jeg. Gratulerer. Sitér dette innlegget Link to post
bjoris Svart 29.Januar.2008 Del på Facebook Svart 29.Januar.2008 Gratulerer, en pen og etter sigende veldig god båt... Sitér dette innlegget Blogg:S/Y FRI - (2008-2018: Hanse 350 - 2019: NB820 Sport og Bavaria B/One) 2020-: NB 870 Ardea D4-260 2012/2013 model Link to post
VHF Svart 29.Januar.2008 Del på Facebook Svart 29.Januar.2008 Gratulerer den var flott Sitér dette innlegget Unnskyld meg er det noen som kan flytte de to yougurtbegerne så jeg får dokke??? Link to post
Blue_Dragon Svart 29.Januar.2008 Del på Facebook Svart 29.Januar.2008 Gratulerer. Godt du endelig fant båten. Sitér dette innlegget Link to post
Miranda Svart 29.Januar.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.Januar.2008 Gratulere med ny båt. Satser på at det blir hentetur i morgen. Spennende.... Ok, Da reiser vi til Karmøy i morgen tidlig og henter båten, er du klar? Sitér dette innlegget Opinion is like an ass, everybody have one</FONT> Link to post
Ingar Svart 29.Januar.2008 Del på Facebook Svart 29.Januar.2008 Nå venter jeg bare på BP vimpelen min Alle vimpel bestillinger som var kommet inn til og med 28.01 ble sendt ut i dag. Gratulerer med flott båt!! Sitér dette innlegget Link to post
Bonus Svart 29.Januar.2008 Del på Facebook Svart 29.Januar.2008 Gratulerer med flott båt Miranda! Veldig lekre linjer på den båten. Kos dere med Champagnen, og ha en fin tur hjem! Sitér dette innlegget Link to post
BårdK Svart 29.Januar.2008 Del på Facebook Svart 29.Januar.2008 Grattis. Håper du betalte mer enn jeg gjorde for en 2000-mod. med samme motor i oktober i fjor, men den har gått nesten 1000 timer - men det er vel da disse motorene begynner å bli innkjørte? Min har både baug- og hekktrøster så jeg er klar for å bli krafit mobbet! Sitér dette innlegget Link to post
Miranda Svart 29.Januar.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.Januar.2008 Grattis. Håper du betalte mer enn jeg gjorde for en 2000-mod. med samme motor i oktober i fjor, men den har gått nesten 1000 timer - men det er vel da disse motorene begynner å bli innkjørte? Min har både baug- og hekktrøster så jeg er klar for å bli krafit mobbet! Prisen var grei den Lever bare en gang og orket ikke tanken på bobil ferie i norge Her er det ikke så mye ekstra utstyr, men det får komme i etterkant. Er det mest nødvendige. Bare "pysepropell" i baugen, det får holde Sitér dette innlegget Opinion is like an ass, everybody have one</FONT> Link to post
TideRace Svart 29.Januar.2008 Del på Facebook Svart 29.Januar.2008 (redigert) Heisan Miranda! Jeg stiller meg i gratulasjonskøen... og selvsagt bak ditt valg av båt Sjøsatt i 2003? Betyr det at du fikk den nye plattformen ?? Riviera 925 for selvbygg blir forøvrig ikke levert som halvfabrikat i tradisjonell forstand. Alle komponenter og installasjonsdetaljer følger med ferdig prefabrikert, som ferdig byggesett fra verftet. Det er derfor stort sett "kun" montasjejobben og den siste finnish`en som skiller disse fra en nøkkelferdig båt. Av samme grunn er CE-godkjenningen en proformasak forutsatt at båten bygges uten endringer fra verftets spesifikasjoner og løsninger. Igjen, Grattis EDIT: BårdK og Miranda: Det er fremdeles en skvett Bache igjen på flaska hvis dere skulle komme over "Phoebe" .... Redigert 29.Januar.2008 av Phoebe (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Fsn Svart 29.Januar.2008 Del på Facebook Svart 29.Januar.2008 Gratulerer så mye med nydelig båt! Hadde selv en slik og var strålende fornøyd. Her har du god båt i mange år framover Sitér dette innlegget Link to post
ter-av Svart 29.Januar.2008 Del på Facebook Svart 29.Januar.2008 Grattis - denne sto på prioriteringslista vår også da vi kjøpte ny båt for et par år siden. Flott skute! ter-av Sitér dette innlegget Viksund St.Cruz 340. VHF: LJ6798 og MMSI: 257 979 470. Kikk gjerne innom bloggen vår MorMajor.com . Link to post
Miranda Svart 29.Januar.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.Januar.2008 EDIT:BårdK og Miranda: Det er fremdeles en skvett Bache igjen på flaska hvis dere skulle komme over "Phoebe" .... Takk Phobe, jeg skal se om jeg ser deg på min ferd og innkasere cognacen, har også altid en skvett stående ombord. Snaket med huseklepp modellverksted og de sa at om jeg var på deres kanter skulle jeg få ce godkjenning på båten. De kjente godt til båten, og om det var noe jeg lurte på var det bare å ringe. Det er ikke den nye badeplatformen på den, men salongen er trukket opp i et stoff som huseklepp ikke bruker. Sitér dette innlegget Opinion is like an ass, everybody have one</FONT> Link to post
baatsman Svart 29.Januar.2008 Del på Facebook Svart 29.Januar.2008 Gratulerer med flott båt, lekre linjer. Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.