Jump to content

Ny båt. Riviera 925


Miranda

Recommended Posts

Endelig er handelen i boks, og vi kan glede oss til enda en sommer i båt. :cool:

Fikk endelig i boks kjøpet av en etterlengtet Riviera 925, der både fruen og jeg var fornøyde. :flag:

 

Så lit stygt ut her med tanke på bobilferie :sweat:

 

Nå venter jeg bare på BP vimpelen min :cheers:

Redigert av Miranda (see edit history)

Opinion is like an ass, everybody have one</FONT>

Link to post
Share on other sites

Grattis. Håper du betalte mer enn jeg gjorde for en 2000-mod. med samme motor i oktober i fjor, men den har gått nesten 1000 timer - men det er vel da disse motorene begynner å bli innkjørte? :smiley: Min har både baug- og hekktrøster så jeg er klar for å bli krafit mobbet!

 

Prisen var grei den :crazy:

Lever bare en gang og orket ikke tanken på bobil ferie i norge :headbang:

 

Her er det ikke så mye ekstra utstyr, men det får komme i etterkant.

Er det mest nødvendige.

Bare "pysepropell" i baugen, det får holde :wflag:

Opinion is like an ass, everybody have one</FONT>

Link to post
Share on other sites

Heisan Miranda!

 

Jeg stiller meg i gratulasjonskøen...

og selvsagt bak ditt valg av båt :wink:

 

Sjøsatt i 2003?

Betyr det at du fikk den nye plattformen ??

 

Riviera 925 for selvbygg blir forøvrig ikke levert som halvfabrikat i tradisjonell forstand.

Alle komponenter og installasjonsdetaljer følger med ferdig prefabrikert, som ferdig byggesett fra verftet.

Det er derfor stort sett "kun" montasjejobben og den siste finnish`en som skiller disse fra en nøkkelferdig båt.

Av samme grunn er CE-godkjenningen en proformasak forutsatt at båten bygges uten endringer fra verftets spesifikasjoner og løsninger.

 

Igjen, Grattis :flag:

 

 

EDIT:

 

BårdK og Miranda: Det er fremdeles en skvett Bache igjen på flaska hvis dere skulle komme over "Phoebe" .... :cheers:

Redigert av Phoebe (see edit history)
Link to post
Share on other sites

EDIT:

BårdK og Miranda: Det er fremdeles en skvett Bache igjen på flaska hvis dere skulle komme over "Phoebe" .... :cheers:

 

 

Takk Phobe, jeg skal se om jeg ser deg på min ferd og innkasere cognacen, har også altid en skvett stående ombord.

 

Snaket med huseklepp modellverksted og de sa at om jeg var på deres kanter skulle jeg få ce godkjenning på båten.

De kjente godt til båten, og om det var noe jeg lurte på var det bare å ringe.

Det er ikke den nye badeplatformen på den, men salongen er trukket opp i et stoff som huseklepp

ikke bruker.

salong.jpg

Opinion is like an ass, everybody have one</FONT>

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...