TideRace Svart 29.Januar.2008 Del på Facebook Svart 29.Januar.2008 (redigert) Jeg kjenner i alle fall igjen det originale bordet, listverk, osv, så det ser ut til at Huseklepp har levert mange av innredningsdetaljene i din båt. Hvis ikke ser det ut til å være svært gode kopier, noe jeg ikke tror det er. Som jeg har skrevet her før, så er min opplevelse av service og oppfølging fra Huseklepp i særklasse, uansett om du har ny eller brukt båt. Her får du både svar og hjelp. Og akkurat dèt er ikke nødvendigvis en selvfølge alle steder i båtbransjen. Redigert 29.Januar.2008 av Phoebe (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Miranda Svart 29.Januar.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.Januar.2008 Det har du helt rett i Phobe, alt det andre er orginalt og levert av Huseklepp, og servicen så langt ang spørsmål og veiledning er upåklagelig. Aldri en sur tone når jeg ringer. Sitér dette innlegget Opinion is like an ass, everybody have one</FONT> Link to post
Zakarine Svart 29.Januar.2008 Del på Facebook Svart 29.Januar.2008 Gratulerer med ny båt og riktig motor! Har hatt Yanmar i mange år. Ikke et feilslag og slutt på sorte "dotter" fra eksosen (ref. tidligere Volvo). Yanmar var et absolutt krav fra min side når jeg kjøpte båt i fjor. Sitér dette innlegget Zakarine Link to post
Kosmix Svart 29.Januar.2008 Del på Facebook Svart 29.Januar.2008 Gratulerer så mye med en virkelig flott båt! Sitér dette innlegget Seilerhilsen fra Kosmix! Logg og blogg: x79.blogspot.com Twitter: Følg meg her! Link to post
BårdK Svart 30.Januar.2008 Del på Facebook Svart 30.Januar.2008 (redigert) BårdK og Miranda: Det er fremdeles en skvett Bache igjen på flaska hvis dere skulle komme over "Phoebe" .... Skal speide etter deg, har du Bache-vimpel godt synlig? Redigert 30.Januar.2008 av BårdK (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
BårdK Svart 30.Januar.2008 Del på Facebook Svart 30.Januar.2008 Huseklepp virker veldig serviceminded, jeg har allerede bestilt ny kalesje, fb-trekk, og vindustrekk, samt snapdavitere som gjør at gummibåten ikke kommer i konflikt med ankervinsjen fra ham. Nå er det bare å vente på våren og sommeren! Sitér dette innlegget Link to post
LykkelitenIV Svart 30.Januar.2008 Del på Facebook Svart 30.Januar.2008 Gratulerer med ny båt Miranda. Veldig bra den der .. Sitér dette innlegget HilsenLykkeliten IV (på båtjakt) Link to post
Miranda Svart 30.Januar.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.Januar.2008 Da var vi vell hjemme etter fin tur sør over Jærens rev. Noe "gammelsjø" å surfe på sør over jæren, men vi holdt grei fart på + - 20 knop. Tusen takk til Båtvant for hyggelig reisefølge på turen. Må si jeg ble imponert over måten båten øpførte seg. Sitér dette innlegget Opinion is like an ass, everybody have one</FONT> Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.