Frikar Svart 1.Februar.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Februar.2008 Laguna Da håper jeg du hadde mer montering enn meg? Motor? annet? Sitér dette innlegget Link to post
Øya Svart 1.Februar.2008 Link til dette innlegget Svart 1.Februar.2008 Skulle jeg i løpet av vinteren/ våren ta en tur til Haugesund skal jeg jammen stikke innom. Lykke til videre i prosjektet. Sitér dette innlegget Man behøver ikke å være lei av den gamle, for å ha lyst på noe nytt. Link to post
Laguna Svart 1.Februar.2008 Link til dette innlegget Svart 1.Februar.2008 Laguna Da håper jeg du hadde mer montering enn meg? Motor? annet? Ikke for å ta motet fra deg, men jeg hadde også motor/ drev ferdig montert. Ferdig isolert, og hovedskott innstøpt i båten før jeg fikk den hjem. Sengedørker på midtlugarer montert + bæreskott under cockpit dørken + trappeskott ned i kabin var ferdig innstøpt. Skroggjennomføringer var ikke gjort hos Sølversen. Sitér dette innlegget Link to post
Karavoli Svart 1.Februar.2008 Link til dette innlegget Svart 1.Februar.2008 Litt av ett arbeidstykke du har lagt ned der! Beundrer de som får til noe slikt. Gratulerer med ny båt Sitér dette innlegget Link to post
Karavoli Svart 1.Februar.2008 Link til dette innlegget Svart 1.Februar.2008 (redigert) Litt av ett arbeidstykke du har lagt ned der! Beundrer de som får til noe slikt. Gratulerer med ny båt (Beklager at mitt innlegg ble lagt ut to ganger. Fikk en feilmelding på PC'n så jeg la ut innlegget på nytt. Men så viste det seg at det første faktisk ble lagt ut). Redigert 1.Februar.2008 av måsinj (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
pauc Svart 4.Februar.2008 Link til dette innlegget Svart 4.Februar.2008 Jeg tror vi brukte ca 1300 timer. Da var motorene ferdig montert uten elektrisk. Vi kjøpe noen timer til montering av det elektriske til motorene. Vi fikk båten i Januar og den var "ferdig" i juni. Vi jobbet kvelder og helger. Sitér dette innlegget Link to post
Frikar Svart 5.Februar.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Februar.2008 Nå er det kun 36 timer til jeg kjører for å hente båten ( skal kjøre følgebil)....... Har gledet meg som en unge helt til nå, men nå kommer "skal snart hente babyen" følelsen, en litt urolig og nervøs følelse...... Gleder meg selvfølgelig like mye enda men , har jeg husket alt? Klaffer alt? Kranbil? Vær? ledninger i veien? kommer bilen opp bakken? Klarer han å svinge rundt den krappe svingen i siste bakken? Klarer jeg å finne event feil og mangler på båten ved overtakelsen? HERREGUD nå skjer det..................... Har problemer med å sette ord på følelsene nå. Sitér dette innlegget Link to post
Blue_Dragon Svart 5.Februar.2008 Link til dette innlegget Svart 5.Februar.2008 Lykke til. Fikk selv båten for få dager siden midt på natten. Sitér dette innlegget Link to post
Frikar Svart 12.Februar.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Februar.2008 På lørdag morgen satte vi båten nedpå hjemme i hagen, etter en lang tur fra tønsberg rundt sørlandet til haugesund. Har fått tømt båten for alt utstyr/ plater. Har lagt opp drenering fra fbx2 , akterdekkx2 Har pusset glassfiber i halve båten innv, det vil si at mor har Har lagt opp slanger til septik og vann til toalett. Waste slange opp til dollbord. Timene går med ser jeg. Nå har vi også to små barn hjemme som er syke og dette krever jo sitt. Så langt går det bra å det er bare gøy å spennende....... Skal legge ut flere bilder en av dagene men det er litt hektisk som dere sikkert skjønner. Espen Sitér dette innlegget Link to post
Øya Svart 12.Februar.2008 Link til dette innlegget Svart 12.Februar.2008 Godt å høre at Mor er med på prosjektet. Alt er så mye enklere da. Sitér dette innlegget Man behøver ikke å være lei av den gamle, for å ha lyst på noe nytt. Link to post
Sjarkens venn Svart 12.Februar.2008 Link til dette innlegget Svart 12.Februar.2008 Må bare si at den båten blir skikkelig fin! Jeg likte skrogformen på den! Sitér dette innlegget Link to post
myhreoe Svart 18.August.2008 Link til dette innlegget Svart 18.August.2008 Satt og leste i tråden, lurte bare på hvor langt du er kommet ? Er den sjøsatt? Hadde vært kjekt med bilder av ferdig produkt. Sitér dette innlegget Stolt eier av båtførerbevis Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.