Jump to content

Bilder av nybåten så langt under byggingen.....

Frikar

Recommended Posts

Laguna

Da håper jeg du hadde mer montering enn meg?

Motor?

annet?

Ikke for å ta motet fra deg, men jeg hadde også motor/ drev ferdig montert. Ferdig isolert, og hovedskott

innstøpt i båten før jeg fikk den hjem. Sengedørker på midtlugarer montert + bæreskott under cockpit dørken

+ trappeskott ned i kabin var ferdig innstøpt.

Skroggjennomføringer var ikke gjort hos Sølversen.

Nå er det kun 36 timer til jeg kjører for å hente båten ( skal kjøre følgebil).......

Har gledet meg som en unge helt til nå, men nå kommer "skal snart hente babyen" følelsen, en litt urolig og nervøs følelse......

Gleder meg selvfølgelig like mye enda men , har jeg husket alt? Klaffer alt? Kranbil? Vær? ledninger i veien? kommer bilen opp bakken? Klarer han å svinge rundt den krappe svingen i siste bakken? Klarer jeg å finne event feil og mangler på båten ved overtakelsen?

HERREGUD nå skjer det.....................

Har problemer med å sette ord på følelsene nå.

På lørdag morgen satte vi båten nedpå hjemme i hagen, etter en lang tur fra tønsberg rundt sørlandet til haugesund.

Har fått tømt båten for alt utstyr/ plater.

Har lagt opp drenering fra fbx2 , akterdekkx2 :smiley:

Har pusset glassfiber i halve båten innv, det vil si at mor har :smiley:

Har lagt opp slanger til septik og vann til toalett.

Waste slange opp til dollbord.

Timene går med ser jeg. Nå har vi også to små barn hjemme som er syke og dette krever jo sitt.

Så langt går det bra å det er bare gøy å spennende.......

Skal legge ut flere bilder en av dagene men det er litt hektisk som dere sikkert skjønner.

Espen

• 6 måneder senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...