Jump to content

Utleie av seilbåt 35 til 40 fot

Morten_L

Recommended Posts

Jeg tenker på å kjøpe ny båt, jeg vurderer flere alternativer. For øyeblikket er det en 1993 Bavaria 35 og en 2001 Bavaria 40 AC (med tre lugarer) som er i søkelyset

Vurderer også å leie ut båten noen uker og helger om sommeren for å spe på båtbudsjettet. Lurer derfor på hvilke erfaringer folk har med å leie ut båt, tenker da på om det er enkelt å få leid ut båten, skader, hvilke priser en kan forvente seg.

Dersom jeg skal ha råd til 40 foteren bør jeg leie den ut for noen tusen i året, men tenker at det kanskje er lettere å leie ut en såpass stor og ny båt med 3 lugarer og 2 toaletter i forhold til en mindre og eldre båt.

Det kommer an på. Du får sikkert leid ut uansett, men 1993 veldig gammgelt for en utleiebåt. 2001 er heller ikke spesielt nytt. Du må sjekke forsikringen din hvis du skal leie ut. Og dessuten sørge for å være sikker på at det er kompetente folk som leier. Det er ganske mye som kan gå galt ved utleie. Kanskje du heller skal kjøpe ny båt med utleieavtale?

Motorbåt er harry - A. Rosèn

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...