enter4u Startet 3.Februar.2008 Del på Facebook Startet 3.Februar.2008 Da jeg skal bytte motor på snekka så har jeg et lite problem å tenke på. Den forrige installasjonen hadde hydraulisk girkasse, mens den nye har en mekanisk RB-kasse. På deb hydrauliske var det bare en kort arm som styrte gitingen, mens denne har en lang arm. Må jeg da ha en to-spaks på den mekaniske? Siden det er lengre slaglengde på spaken.... Var en en-spaks på den forrige. Men ser jo at det er samme kabel på både en-spaks og to-spaks. Ultraflex c2 og c8-kabler. Sitér dette innlegget Link to post
trikkern Svart 3.Februar.2008 Del på Facebook Svart 3.Februar.2008 Du må jo ha lang nok bevegelse. Er din en-spak utstyrt med flere festehull slik at du kan flytte viren til lengste bevegelse? Vi hadde dette problemet på en skøyte, der vi måtte skru på en forlengelse på armen inne i kontrollpulten. Sitér dette innlegget Link to post
enter4u Svart 3.Februar.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Februar.2008 Hmm! Det har jeg ike tenkt på. Det skal jeg jammen sjekke en dag:-) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.