Anders Panders Startet 4.Februar.2008 Del på Facebook Startet 4.Februar.2008 Noen som vet hvor jeg kan få tak i sjøkart over Skagerrak? Kartbutikken.no har for eksempel ikke sjøkart nr 305 (se bildelink) sjøkart 305 Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 4.Februar.2008 Del på Facebook Svart 4.Februar.2008 (redigert) svenskt kart nr 93 Redigert 4.Februar.2008 av Gunga Din (see edit history) Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Sydvesten Svart 4.Februar.2008 Del på Facebook Svart 4.Februar.2008 Kjøpte mitt 305 fra Nautisk forlag Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
Gunga Din Svart 4.Februar.2008 Del på Facebook Svart 4.Februar.2008 ett annet bra kart er det Danske 101 Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Sydvesten Svart 4.Februar.2008 Del på Facebook Svart 4.Februar.2008 (redigert) Er ikke 101 fra Danmark "kun" for Kattegat og ikke Skagerak? Redigert 4.Februar.2008 av Sydvesten (see edit history) Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
Gunga Din Svart 4.Februar.2008 Del på Facebook Svart 4.Februar.2008 (redigert) jo det er sant, Nordlige Kategatt men 101an har bra dekkning både på Laesö o runt o innanför Hirsholm........förmodligen det beste kartet fra Sverige o mot danske siden! Redigert 4.Februar.2008 av Gunga Din (see edit history) Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Sydvesten Svart 4.Februar.2008 Del på Facebook Svart 4.Februar.2008 305 fra Norge er vel knapt nok brukende i dette området om en ikke følger leden til punkt og prikke... Til det er målestokken alt for "grov" etter mitt syn tror jeg bestiller meg et eksemplar av den Danske 101.... kan jo være kjekt å ha liggende på/i kartbordet Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
NovaMalin Svart 4.Februar.2008 Del på Facebook Svart 4.Februar.2008 Svensk nr 93 Sitér dette innlegget Pappa, jeg vil sove i båten! Link to post
Anders Panders Svart 4.Februar.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Februar.2008 Takker og bukker for svar :) Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 4.Februar.2008 Del på Facebook Svart 4.Februar.2008 305 fra Norge er vel knapt nok brukende i dette området om en ikke følger leden til punkt og prikke... Til det er målestokken alt for "grov" etter mitt syn tror jeg bestiller meg et eksemplar av den Danske 101.... kan jo være kjekt å ha liggende på/i kartbordet det er ett bra 'båtkart' 101an, da får man med F-havn,Saeby, Laesö o ner mot Hals + Sv siden (93 dekker ikke Laesö!) jag la en link i mitt förste inlegg på 93an! Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
tuffff Svart 4.Februar.2008 Del på Facebook Svart 4.Februar.2008 305 er kun brukbart til hovedretninger ved kryssing av Skagerak, men til dette bruket er det bra. (Der er jo også et overseilingskart.) Det danske 101 er etter min mening uunværlig for innseiling til Skagen - og i hvert fall dersom du skal videre ned på innsiden av Hirsholmene og videre til Sæby/Læsø. mvh tuffff Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 4.Februar.2008 Del på Facebook Svart 4.Februar.2008 Da ville jeg ta med 123 også. Læsø rende. Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 4.Februar.2008 Del på Facebook Svart 4.Februar.2008 dom tyske karten över Danmark er ikke dumme dom heller !!! Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.