Jump to content

Tungstartet Volvo TMD40

Wiskey

Recommended Posts

Da kan jeg meddele at jeg har prøvd biltema sine plugger som er til Renault master og traffic med godt resultat...... Jeg har nå tatt en gammel plugg(Bosch) med hjem og saumfart NGK sine sider på nettet og omsider fant jeg ut at Bosch nr. 0 250 200 053 blir erstattet med NGK Y-909R......... Men dagens gode nyhet er altså NGK Y-909R! :smiley:

Vet ikke, men de jeg kjøpte heter Bosch Duraterm 0 250 201 034-4nb.

Ut fra svarene i denne tråden, ser det ut som det finnes både Biltema, bosch og NGK alternativ til glødeplugger. :thumbsup:

• 1 måned senere...
  • 1 år senere...
  • 3 uker senere...

Jeg kjøper f.eks. 7 stk. nye NGK Y-909R på Ebay nå for totalt 503 NOK inkl. mva. og frakt. (72 NOK pr. stk.)

Om man kjøper 3 stk. av disse, kommer man under 200 kroners grensen og slipper å betale mva.

3 stk. i dette tilfellet koster da totalt 177 NOK inkl. frakt. (59 NOK pr. stk.)

Jeg kjøper mye utstyr via Ebay, og merker at som oftest glemmer tollerene å be meg betale mva., så antagelig får jeg mine 7 NGK glødeplugger til 59 NOK pr. stk.

Bare pass på å lese hele annonsen før du kjøper. Og sjekk leveringstiden om det haster for deg å få delene.

• 9 måneder senere...

Jeg kjøper f.eks. 7 stk. nye NGK Y-909R på Ebay nå for totalt 503 NOK inkl. mva. og frakt. (72 NOK pr. stk.)

Om man kjøper 3 stk. av disse, kommer man under 200 kroners grensen og slipper å betale mva.

3 stk. i dette tilfellet koster da totalt 177 NOK inkl. frakt. (59 NOK pr. stk.)

Jeg kjøper mye utstyr via Ebay, og merker at som oftest glemmer tollerene å be meg betale mva., så antagelig får jeg mine 7 NGK glødeplugger til 59 NOK pr. stk.

Bare pass på å lese hele annonsen før du kjøper. Og sjekk leveringstiden om det haster for deg å få delene.

Er dette typen glødeplugger som passer til tmd40? :-)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...