sleipner Startet 25.Februar.2004 Del på Facebook Startet 25.Februar.2004 Hej alle ! Vi har en klub for Saga-bådene i Danmark og der er også en tilsvarende i Sverige. Spørgsmålet er nu : Er der nogen som ved om der er en Saga-klub i Norge ? Sagaklubben Sverige : www.klubbsaga.nu Sagaklubben Danmark : http://groups.msn.com/saga27 Mange Sagahilsner Jørgen Sitér dette innlegget Link to post
Jensen_fra_Vest Svart 25.Februar.2004 Del på Facebook Svart 25.Februar.2004 Prøv med en IM til Lars_H. Finnes der en side veit han det helt sikkert. Sitér dette innlegget Mvh. Jens Rytter. Sjarkprosjektet er lagt på is (inntil videre) Link to post
Lars H. Svart 25.Februar.2004 Del på Facebook Svart 25.Februar.2004 Hei. Neida, ikke nødvendig med IM, jeg er her jeg. Så vidt jeg vet er det ingen Saga klubb i Norge. Det var en på Sørlandet, med den ser ut til å være borte. Domenenavnet er gått ut på dato. Husker ikke hva det var, men skal lete litt. Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Lars H. Svart 2.Mars.2004 Del på Facebook Svart 2.Mars.2004 Hei. Dette er egentlig litt flaut! Sagaklubb både i Sverige og Danmark, men ingen i Norge. Nå er ikke jeg rette personen for å starte noe slikt, men jeg kunne tenke meg å lage en webside for oss Saga-redere. Har derfor skaffet meg en "forward" adresse til en av mine gratis hjemmesideplasser der jeg med tider og stunder kan bygge opp noe. Det kan være et sted Saga-eiere kan fortelle om seg selv, legge inn bilder osv. Og et lite forum burde det ikke være umulig å få til. Er det noen interesse for dette? Gå derfor til http://sagaforum.norge.cc og gi meg input derfra. Alle idéer taes imot med takk. Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.