Likeråfiske Startet 6.Februar.2008 Del på Facebook Startet 6.Februar.2008 Noen som har erfaring med Tristan 26 fot. Lurer på å kjøpe en fra vestlandet. Planer vist lett og går lett i sjøen. Komentarer ? Sitér dette innlegget likeråfiske Link to post
Bennen Svart 7.Februar.2008 Del på Facebook Svart 7.Februar.2008 Jeg har en kjenning som har en slik båt, og det stemmer at den planer veldig lett, og går veldig fint i sjøen! Han skal forøvrig selge båten sin! Hva var det til pris på den båten du vurderer? Motor? Sitér dette innlegget Link to post
Likeråfiske Svart 7.Februar.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Februar.2008 Det er en båt som trenger noe vedlikehold pga vennlekasje i vinduer og luker. pris ca 225.000,- motor 165 Hk Volvo penta. Har den du kjenner lagt ut båten for salg, kunne vært interesant å sjekke hva en må betale for en som er i topp stand. Sitér dette innlegget likeråfiske Link to post
Bennen Svart 13.Februar.2008 Del på Facebook Svart 13.Februar.2008 Den båten var nok over 400 000 tror jeg! Sitér dette innlegget Link to post
Bennen Svart 13.Februar.2008 Del på Facebook Svart 13.Februar.2008 Ligger ikke ute for salg nei, men om du ønsker å komme i kontakt med han kan du gi meg et hint:) Sitér dette innlegget Link to post
wutech Svart 24.Mai.2011 Del på Facebook Svart 24.Mai.2011 Dytter denne, selv om det er en gammel tråd. Jeg er nysjerrig på samme båttype. Er en vakker båt med klassiske linjer, få i norge men kikker en på Sverige og Finnland finnes det noen. Noen som kjenner båt-typen? Sitér dette innlegget Link to post
SeaRaymond Svart 14.August.2014 Del på Facebook Svart 14.August.2014 Nettopp kjøpt en slik, men ikke fått tatt den i bruk enda :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.