Jump to content

Hjelp jeg blir kastet ut fra båthavna midt på vinteren!


Tore B

Recommended Posts

Høres kanskje dramatisk ut, men det er jo en forklaring. Har vinterhavn hos Skøyen båtforening og de( eller var det kommunen) skal muddre havna. Hadde avtale til 16. april men må nå ut i begynnelsen av mars. Det største problemet er at jeg skal operere skulderen 20. februar og har lite lyst til å legge ut på turen til Fredrikstad 14 dager etter. Spørsmålet er da om noen har en ide om hvor jeg kan legge båten i ca. 1 mnd. Trenger 4m plass.

 

Jeg kan skaffe deg plass i en mnd. på Sætre,så bare ta kontakt.

Link to post
Share on other sites

Jeg leste linken fra PAGURUS ll om mudringsarbeidene i Oslofjorden. Men det står ingenting om når mudringen av Frognerkilen begynner og når den avsluttes. Er det meningen å bli ferdige i løpet av vinteren, slik at bryggene er på plass til båtsesongen? Hvis ikke, blir det store problemer for båteierne utover våren vil jeg tro :confused: Noen som vet? Og Stålmarken, du som har stålbåt trenger vel ikke å ligge i boblehavn-----jeg ser at Skarpsno båtforrening har mange ledige plasser på "isbryggene" sine noen hundre meter fra deg. (Hvis det ikke skal mudres der også) :crazy:

Redigert av Figaro (see edit history)

Not like everybody else----owner of metal boat and plastic car (Think) + MGB 68 mod.

Link to post
Share on other sites

Slik det ser ut, vil nok mai måned gå før båtene i Frognerkilen kan komme tilbake. Iflg. Havnesjefen er det skaffet båtplasser for de som ligger i boblehavn. Vi som ligger på land, må gjøre det fram til bryggene er tilbake. :sad: For min del er dette katastrofe, jeg orker ikke landligge fram til juni :puke:

 

Jeg er derfor på jakt etter båtplass for leie. Fra månedsskiftet mars/april (væravhengig) og mest sannsynlig fram til begynnelsen på juni. Behøver ikke være i Oslo, ned til Moss og Hurum er ok.

 

Noen som vet????????

 

 

Mvh. BEG

Jeg har muligens ikke alltid rett, men til gjengjeld tar jeg aldri feil.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...