SF Svart 11.Februar.2008 Del på Facebook Svart 11.Februar.2008 (redigert) Normalt så er det så trangt under motor at du ikke får ut bunnplugg. Alternativet er en slik en: Selges bla på Biltema. Redigert 11.Februar.2008 av SF (see edit history) Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
horg Svart 11.Februar.2008 Del på Facebook Svart 11.Februar.2008 Lurer på om dette er en motor en fortsatt kan få deler til hvis en trenger... universal-diesel har det meste av deler til Perkins Sitér dette innlegget Link to post
Blaaklokke Svart 11.Februar.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Februar.2008 Bra!! :) Sitér dette innlegget Link to post
Bergen Svart 11.Februar.2008 Del på Facebook Svart 11.Februar.2008 http://www.okonomi-deler.no/delekatalog.asp Økonomi-deler er også store på Perkins. Spesielt på "traktormotorer" Sitér dette innlegget Link to post
aefro Svart 24.Mars.2008 Del på Facebook Svart 24.Mars.2008 Har det samme problem med hvilken type Perkins motor jeg har. Har nettopp tatt ut motoren for simring og filter bytte men finner ikke ut hvilken Perkins modell det er. Skal være 80hk og motornr. er "270UR1038 M&P STD" prøvd å finne det ut ved hjelp av nettsidene til Økonomideler men finner ikke noen nr som passer. Er det noen som kan hjelpe?? Mvh Aefro Sitér dette innlegget Link to post
Gullfisk Svart 24.Mars.2008 Del på Facebook Svart 24.Mars.2008 Spør på universaldiesel. Der fikk jeg svar på årsmodell og div på nummeret på min Perkins i gamle båten. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.