Lily Posted February 12, 2008 Share Posted February 12, 2008 (edited) Er master 680 bra båter? Tenker størrelse, innredning og hvordan den går i sjøen. Er familie på 4 som ønsker oss en grei liten båt for dags og helge turer, har sett på en master og lurer på hvordan disse er? Erfaringer mottas med takk! Edited February 12, 2008 by Lily (see edit history) Quote Link to post
Sjarkens venn Posted February 12, 2008 Share Posted February 12, 2008 Kjenner er som har en master, og han er fornøyd med masterens sjøegenskaper, men han sier den er bedre i medsjø når han demper farten litt. (Han har 50hk) Har vert ombord i den, og den har da selvlensende dekk, det vet jeg ikke om din har. Ellers har den en grei innredning for turer vil jeg si. Alt i alt er det en grei båt, ifølge eieren. Quote Link to post
westbas 89 Posted February 13, 2008 Share Posted February 13, 2008 (edited) Ville heller settpå Nidelv 24,kjent klassiker. med 4 soveplasser inne. lykketil. http://www.finn.no/finn/boat/used/result Edited February 13, 2008 by JEFredriksen (see edit history) Quote Link to post
Lily Posted February 13, 2008 Author Share Posted February 13, 2008 Tusen takk for svar! Quote Link to post
Sjarkens venn Posted February 13, 2008 Share Posted February 13, 2008 Bare hyggelig! Quote Link to post
Recommended Posts
Join the conversation
You can write a topic or comment now, it will be posted after you have registered. If you have an account, sign in now to post with your account.