fredriksen Startet 26.Februar.2004 Del på Facebook Startet 26.Februar.2004 Har noen av brukerne i dette forum montert baugpropell i en Skarpnes 25 Weekender? Det er fristende å montere en baugpropeller i denne båten da den kan være noe følsom for sidevind ved helt sakte manøvrering. Vår båt har ferskvannstanken der hvor det kan se ut for at det er mest fordelaktig å monterer en slik enhet. Ferskvannstanken er montert før innerliner er satt på, så plass for baugpropeller eller type som passer er vanskelig å bestemme før man eventuelt har skåret opp innerliner og fjernet tanken. Derfor: Er det noen andre som har montert en slik i dette skroget? (Skriver skroget da jeg er blitt fortalt at det er samme skrog som benyttes i Skarpnes9100, men den har i alle fall en annen innerliner!) Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 26.Februar.2004 Del på Facebook Svart 26.Februar.2004 Har ikke Skarpnes men en skilsø av samme lengde.Pga en helt utrolig lang vei å bakke ut når vind kommer fra den førdømte veien(da er det for trangt til å snu) så monterte jeg baugpropell.Hadde ikke sett noen slik båt med det så monteringen ble overlatt til Engbo. Og det er jeg veldig glad for.Propellen kom et helt annet sted fremme i baugen enn det jeg hadde trodd.Muligens jeg hadde klart å finne ut av det selv,men det tviler jeg på. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.