Time Out 1 Startet 16.Februar.2008 Del på Facebook Startet 16.Februar.2008 Heisan Er ikke i stand til og finne noen som selger vdo volteter med ø53 som dim..er det noen som har et godt tips Sitér dette innlegget Time out Link to post
Thorlyn Svart 16.Februar.2008 Del på Facebook Svart 16.Februar.2008 VDO Voltmeter Sitér dette innlegget Tomt for Diesel nå igjen!! Link to post
Time Out 1 Svart 16.Februar.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Februar.2008 Takker... Instrumentet er bestillt Sitér dette innlegget Time out Link to post
Hilmar 2 Svart 16.Februar.2008 Del på Facebook Svart 16.Februar.2008 (redigert) Du bomma nok på en MM de er nemlig 52 Redigert 16.Februar.2008 av Hilmar 2 (see edit history) Sitér dette innlegget Hilmar 2, jobber på slepebåten Gyltingen Link to post
Time Out 1 Svart 16.Februar.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Februar.2008 Får nok leve med den ja.....52 mm lyder litt kjent ja Sitér dette innlegget Time out Link to post
Lotus Svart 17.Februar.2008 Del på Facebook Svart 17.Februar.2008 (redigert) Jeg hadde et slikt VDO voltmeter før det 52mm store hullet fikk et battmeter. Problemet med voltmeteret var at det hadde en skala der det var umulig å lese av noe særlihg mer nøyaktig enn en halv volt. At voltmeteret viste 12 volt var jo kjekt, men det visste jeg jo fra før. Det jeg var interessert i var om det var 12V eller 12,5V. Litt mindre irritert ble jeg da jeg oppdaget at ekkoloddet hadde spenningsvisning som jeg kunne aktivere. Den hadde en desimal etter komma og viste alltid mellom 0,2 og 0,4V for mye. Da ble det litt mer nyttig. Med et slikt dårlig voltmeter fant jeg ut at det faktisk var like nøyaktig å slå på en halogenlampe. Lyser den bra? Man har over 12V. Lyser den dårlig? Man har under 12V. Omtrent i samme gate som VDO-voltmeteret. Et digitalt voltmeter med 52mm Ø koster ikke all verdens mye mer enn det analoge. Redigert 17.Februar.2008 av Lotus (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Hydrox Svart 17.Februar.2008 Del på Facebook Svart 17.Februar.2008 Personlig så synes jeg det er viktig at instrumentpanelet er ryddig og pent. Skal det være pent så må alle instrumentene var av likt design. Leverer VDO et slikt digitalt voltmeter som passer med OceanLine serien? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.