rover Posted February 17, 2008 Share Posted February 17, 2008 Hei, alle medlemmer!! Noen som kjenner til en Eurobanker i Bergensområdet med navn "Gofot"? Var "helgenabo" med den båten for noen år siden, og nå har jeg kjøpt maken:-) Quote Link to post
Framtia Posted February 17, 2008 Share Posted February 17, 2008 gratulerer, kan det være denne ;Gofot Quote Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
MajorAndy Posted February 17, 2008 Share Posted February 17, 2008 ktpriv: Hvordan søger du i ITU's base? Jeg kan ikke finde nogen søgeformular? Andy Quote Link to post
Framtia Posted February 17, 2008 Share Posted February 17, 2008 http://www.itu.int/cgi-bin/htsh/mars/ship_search.sh Quote Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
Kjell E Posted February 17, 2008 Share Posted February 17, 2008 Her er søkesiden, Andy. Mvh, Kjell Quote LA3939 har endret brukernavn Link to post
båtmekanikeren Posted February 17, 2008 Share Posted February 17, 2008 Hei. Ligger en eurobanker 48-49 fot med navn GOFOT ved arenum i Bergen.Hadde båten på land for kunde tidligere i vinter og byttet sjøvans kranene for han. Eieren bor i båten (husker ikke hva han het) (ligger på piren mot store lungårens vannet) Quote Link to post
MajorAndy Posted February 17, 2008 Share Posted February 17, 2008 Tak - tænk at jeg ikke kunne finde den... Men jeg fandt da mig selv i basen Quote Link to post
Naurstad Posted February 18, 2008 Share Posted February 18, 2008 (edited) (ligger på piren mot store lungårens vannet) Da kan det være denne, går forbi hver dag så jeg kan sjekke om navnet stemmer. Redigert: Båten hadde et annet navn, ikke denne da. Edited February 18, 2008 by Naurstad (see edit history) Quote Naurstad sin hjemmeside Link to post
rover Posted March 4, 2008 Author Share Posted March 4, 2008 Siden dette er "min" tråd.... Bytter emne:-) Er i ferd med å fjerne gammel lakk, som flasser av på teak vindusrammer og rekker på Eurobankeren. Men, Hva skal jeg ha på igjen? Som blir blankt, og holdbart, og ikke flasser av? HJELP!!! Quote Link to post
Blue_Dragon Posted March 4, 2008 Share Posted March 4, 2008 Flott båt er det i hvertfall. Owatrol? Quote Link to post
Recommended Posts
Join the conversation
You can write a topic or comment now, it will be posted after you have registered. If you have an account, sign in now to post with your account.