rover Startet 17.Februar.2008 Del på Facebook Startet 17.Februar.2008 Hei, alle medlemmer!! Noen som kjenner til en Eurobanker i Bergensområdet med navn "Gofot"? Var "helgenabo" med den båten for noen år siden, og nå har jeg kjøpt maken:-) Sitér dette innlegget Link to post
Framtia Svart 17.Februar.2008 Del på Facebook Svart 17.Februar.2008 gratulerer, kan det være denne ;Gofot Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
MajorAndy Svart 17.Februar.2008 Del på Facebook Svart 17.Februar.2008 ktpriv: Hvordan søger du i ITU's base? Jeg kan ikke finde nogen søgeformular? Andy Sitér dette innlegget Link to post
Framtia Svart 17.Februar.2008 Del på Facebook Svart 17.Februar.2008 http://www.itu.int/cgi-bin/htsh/mars/ship_search.sh Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
Kjell E Svart 17.Februar.2008 Del på Facebook Svart 17.Februar.2008 Her er søkesiden, Andy. Mvh, Kjell Sitér dette innlegget LA3939 har endret brukernavn Link to post
båtmekanikeren Svart 17.Februar.2008 Del på Facebook Svart 17.Februar.2008 Hei. Ligger en eurobanker 48-49 fot med navn GOFOT ved arenum i Bergen.Hadde båten på land for kunde tidligere i vinter og byttet sjøvans kranene for han. Eieren bor i båten (husker ikke hva han het) (ligger på piren mot store lungårens vannet) Sitér dette innlegget Link to post
MajorAndy Svart 17.Februar.2008 Del på Facebook Svart 17.Februar.2008 Tak - tænk at jeg ikke kunne finde den... Men jeg fandt da mig selv i basen Sitér dette innlegget Link to post
Naurstad Svart 18.Februar.2008 Del på Facebook Svart 18.Februar.2008 (redigert) (ligger på piren mot store lungårens vannet) Da kan det være denne, går forbi hver dag så jeg kan sjekke om navnet stemmer. Redigert: Båten hadde et annet navn, ikke denne da. Redigert 18.Februar.2008 av Naurstad (see edit history) Sitér dette innlegget Naurstad sin hjemmeside Link to post
rover Svart 4.Mars.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Mars.2008 Siden dette er "min" tråd.... Bytter emne:-) Er i ferd med å fjerne gammel lakk, som flasser av på teak vindusrammer og rekker på Eurobankeren. Men, Hva skal jeg ha på igjen? Som blir blankt, og holdbart, og ikke flasser av? HJELP!!! Sitér dette innlegget Link to post
Blue_Dragon Svart 4.Mars.2008 Del på Facebook Svart 4.Mars.2008 Flott båt er det i hvertfall. Owatrol? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.