Jump to content

Hvor kan jeg få tak i "blåsehorn"

Sleipner93

Recommended Posts

Hei!

Nå vet ikke jeg hva det rette ordet for det jeg leter etter er men jeg kaller det "blåsehorn". Det jeg tenker på er et slikt skipshorn av messing som man blåser i. Noen som vet hvor dette er å finne? Hadde vært artig å hatt et slikt i båten.. :smiley:

Jeg mente den jeg sender til Jama Marine er til deg. Hvis du har mulighet til å hente den der?? Hvis jeg finner en da selvfølgelig..;)

Hvis ikke sier du ifra, så sender jeg den til deg på døren eller nærmeste post sted.

Jeg gir deg Beskjed om vi har. Så får jeg adressen din og slikt når jeg har undersøkt.;)

Jeg mente den jeg sender til Jama Marine er til deg. Hvis du har mulighet til å hente den der?? Hvis jeg finner en da selvfølgelig..;)

Hvis ikke sier du ifra, så sender jeg den til deg på døren eller nærmeste post sted.

Jeg gir deg Beskjed om vi har. Så får jeg adressen din og slikt når jeg har undersøkt.;)

Åjaa... Det er den båtsjappa her med meg det? :lol: Kan hente den der om du sender den dit selvfølgelig! :smiley:

Hehe..:P Han gjør det ja.. Da er det vel ingen sak..:P

Sykler forbi hver dag, men er usikker på hvor det ligger..:P Høres veldig fornuftig ut..:P haha.. :cheers:

Redigert;

Det er samme som i katalogen.. Syrefast eller messing farget..:P Jeg husker faktisk ikke sleipner.. Jeg skal undersøke i morgen..;) hehe..

Edited by Patnyg (see edit history)