Jump to content

Hvor kan jeg få tak i "blåsehorn"

Sleipner93

Recommended Posts

Hei!

Nå vet ikke jeg hva det rette ordet for det jeg leter etter er men jeg kaller det "blåsehorn". Det jeg tenker på er et slikt skipshorn av messing som man blåser i. Noen som vet hvor dette er å finne? Hadde vært artig å hatt et slikt i båten.. :smiley:

Det er en slags `` tåkelur``.

Vi hadde slike der jeg jobber. Men har kuttet dem ut nå.. De er i messing, og blåser du hardt og tømmer lungene sleipner. Så uler det godt ut av messing hornet. Tro meg..:D

Jeg mente den jeg sender til Jama Marine er til deg. Hvis du har mulighet til å hente den der?? Hvis jeg finner en da selvfølgelig..;)

Hvis ikke sier du ifra, så sender jeg den til deg på døren eller nærmeste post sted.

Jeg gir deg Beskjed om vi har. Så får jeg adressen din og slikt når jeg har undersøkt.;)

Jeg mente den jeg sender til Jama Marine er til deg. Hvis du har mulighet til å hente den der?? Hvis jeg finner en da selvfølgelig..;)

Hvis ikke sier du ifra, så sender jeg den til deg på døren eller nærmeste post sted.

Jeg gir deg Beskjed om vi har. Så får jeg adressen din og slikt når jeg har undersøkt.;)

Åjaa... Det er den båtsjappa her med meg det? :lol: Kan hente den der om du sender den dit selvfølgelig! :smiley:

Hehehe..:P Hvis du bor i stavanger så er du i samme by som Jama..:P

Jeg regner med å klare det..;) Jeg gir beskjed..

Hvis ikke så kan jeg ta den med når jeg skal på russetreff..:P hehe..

Hvordan går det med båten?

Hehe, ja eg sykle jo forbi der kver gang :lol:

Er det tåkeluret i rustfritt stål fra katalogen det er snakk om foressten? :smiley:

Jo det går jo bra med båten da.. Lekker her og der da men det fikser jeg til våren sansynligvis :wink:

Edited by Sleipner93 (see edit history)

Hehe..:P Han gjør det ja.. Da er det vel ingen sak..:P

Sykler forbi hver dag, men er usikker på hvor det ligger..:P Høres veldig fornuftig ut..:P haha.. :cheers:

Redigert;

Det er samme som i katalogen.. Syrefast eller messing farget..:P Jeg husker faktisk ikke sleipner.. Jeg skal undersøke i morgen..;) hehe..

Edited by Patnyg (see edit history)