Sleipner93 Startet 17.Februar.2008 Link til dette innlegget Startet 17.Februar.2008 Hei! Nå vet ikke jeg hva det rette ordet for det jeg leter etter er men jeg kaller det "blåsehorn". Det jeg tenker på er et slikt skipshorn av messing som man blåser i. Noen som vet hvor dette er å finne? Hadde vært artig å hatt et slikt i båten.. Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 17.Februar.2008 Link til dette innlegget Svart 17.Februar.2008 (redigert) Tåkelur? www.seatronic.no har ett horn. Under sikkerhet fant jeg det Redigert 17.Februar.2008 av M/S Bastard (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Sleipner93 Svart 17.Februar.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Februar.2008 (redigert) Som sagt aner jeg ikke hva det heter. Men det er et horn med munnstykke i ene enden hvor man blåser? Det på seatronic gikk nå på gass da.. Redigert 17.Februar.2008 av Sleipner93 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Patnyg Svart 17.Februar.2008 Link til dette innlegget Svart 17.Februar.2008 Det er en slags `` tåkelur``. Vi hadde slike der jeg jobber. Men har kuttet dem ut nå.. De er i messing, og blåser du hardt og tømmer lungene sleipner. Så uler det godt ut av messing hornet. Tro meg..:D Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 17.Februar.2008 Link til dette innlegget Svart 17.Februar.2008 Signalhorn/tåkelur kaller de det på seatronic Eller tenkte du på ett skikkelig fint ett i messing Sitér dette innlegget Link to post
Patnyg Svart 17.Februar.2008 Link til dette innlegget Svart 17.Februar.2008 Tåkelur. Fra katalogen der jeg jobber..;) Sitér dette innlegget Link to post
Sleipner93 Svart 17.Februar.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Februar.2008 Dere har ikke noen til overs der du jobber da Patnyg? Bastard, ja det må da være i messing Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 17.Februar.2008 Link til dette innlegget Svart 17.Februar.2008 Enig med deg der, plastgreier har vel ikke noe og gjøre i en trebåt. Sitér dette innlegget Link to post
Patnyg Svart 17.Februar.2008 Link til dette innlegget Svart 17.Februar.2008 Jeg skal se hva jeg kan få til Sleipner..;) Jeg kan sjekke, og finner jeg de, så hiver jeg den kanskje oppi en forsendelse som skal til jama Marine.. Sitér dette innlegget Link to post
Sleipner93 Svart 17.Februar.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Februar.2008 (redigert) Du kan ikke sende ett over til meg også da ? Redigert 17.Februar.2008 av Sleipner93 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Patnyg Svart 17.Februar.2008 Link til dette innlegget Svart 17.Februar.2008 Jeg mente den jeg sender til Jama Marine er til deg. Hvis du har mulighet til å hente den der?? Hvis jeg finner en da selvfølgelig..;) Hvis ikke sier du ifra, så sender jeg den til deg på døren eller nærmeste post sted. Jeg gir deg Beskjed om vi har. Så får jeg adressen din og slikt når jeg har undersøkt.;) Sitér dette innlegget Link to post
Sleipner93 Svart 17.Februar.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Februar.2008 Jeg mente den jeg sender til Jama Marine er til deg. Hvis du har mulighet til å hente den der?? Hvis jeg finner en da selvfølgelig..;) Hvis ikke sier du ifra, så sender jeg den til deg på døren eller nærmeste post sted. Jeg gir deg Beskjed om vi har. Så får jeg adressen din og slikt når jeg har undersøkt.;) Åjaa... Det er den båtsjappa her med meg det? Kan hente den der om du sender den dit selvfølgelig! Sitér dette innlegget Link to post
Patnyg Svart 17.Februar.2008 Link til dette innlegget Svart 17.Februar.2008 Hehehe..:P Hvis du bor i stavanger så er du i samme by som Jama..:P Jeg regner med å klare det..;) Jeg gir beskjed.. Hvis ikke så kan jeg ta den med når jeg skal på russetreff..:P hehe.. Hvordan går det med båten? Sitér dette innlegget Link to post
Seilaren Svart 17.Februar.2008 Link til dette innlegget Svart 17.Februar.2008 Sleipner sykler forbi Jama hver gang han skal i båten... Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Sleipner93 Svart 17.Februar.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Februar.2008 (redigert) Hehe, ja eg sykle jo forbi der kver gang Er det tåkeluret i rustfritt stål fra katalogen det er snakk om foressten? Jo det går jo bra med båten da.. Lekker her og der da men det fikser jeg til våren sansynligvis Redigert 17.Februar.2008 av Sleipner93 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Patnyg Svart 17.Februar.2008 Link til dette innlegget Svart 17.Februar.2008 (redigert) Hehe..:P Han gjør det ja.. Da er det vel ingen sak..:P Sykler forbi hver dag, men er usikker på hvor det ligger..:P Høres veldig fornuftig ut..:P haha.. Redigert; Det er samme som i katalogen.. Syrefast eller messing farget..:P Jeg husker faktisk ikke sleipner.. Jeg skal undersøke i morgen..;) hehe.. Redigert 17.Februar.2008 av Patnyg (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Sleipner93 Svart 17.Februar.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Februar.2008 Voldsomt til mobbing da Sitér dette innlegget Link to post
Hilmar 2 Svart 17.Februar.2008 Link til dette innlegget Svart 17.Februar.2008 bruker du skylapper når du sykler :smiley: Sitér dette innlegget Hilmar 2, jobber på slepebåten Gyltingen Link to post
Seilaren Svart 17.Februar.2008 Link til dette innlegget Svart 17.Februar.2008 (redigert) Når sleipner kommer på sykkelen sin er det bare og hoppe vekk. Tro meg, jeg har møtt ham flere ganger... (Du tåler vel litt Sleipner? ) Redigert 17.Februar.2008 av Seilaren (see edit history) Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Sleipner93 Svart 17.Februar.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Februar.2008 Det var da voldsomt da? Jeg kjører nå ikke så gale..... Sitér dette innlegget Link to post
Patnyg Svart 17.Februar.2008 Link til dette innlegget Svart 17.Februar.2008 Trygt i Horten..:P Hold deg i Stavanger Sleipner..:P Bare brems FØR du skal inn på jama.. Komme inn på sykkel er ikke populært tror jeg..:P hehe.. Sitér dette innlegget Link to post
Sleipner93 Svart 17.Februar.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Februar.2008 Hmm, må bare få reparert bremsene Sitér dette innlegget Link to post
Patnyg Svart 17.Februar.2008 Link til dette innlegget Svart 17.Februar.2008 Klokt valg..;) Men jeg gir beskjed i morgen Sleipner.. Sender deg en IM eller en Mail..? Sitér dette innlegget Link to post
Penny Svart 17.Februar.2008 Link til dette innlegget Svart 17.Februar.2008 Poseidon har et liggende i gamle Poseidon, om det ikke allerede er flyttet over i den nye. Kan personlig garantere at det fungerer bra Vet ikke hvor han har det fra, du kan jo spørre ham? Sitér dette innlegget Link to post
Poseidon Svart 17.Februar.2008 Link til dette innlegget Svart 17.Februar.2008 Vet ikke hvor han har det fra, du kan jo spørre ham? Det var noe av det aller første jeg flyttet over og monterte i et spesiallaget feste i styrehuset. Jeg fikk det forøvrig som skippergave på en av de tidlige Havnedagene i Haugesund. Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.