Jump to content

Henter ny båt søndag

Stubben

Recommended Posts

Skal hente den på søndag. Gleder oss veldig. :crazy:

Skal legge den inn på erfaringsdatabasen snarest.

Ja, da er de første erfaringene på plass søndag kveld :nonod::lol:

Neida, jeg bare fleiper :crazy: Legg den gjerne inn med en gang og ikke glemm å oppdatere etterhvert.

Gratulerer  :smiley:

Gratulerer!!!!  :flag:  :flag:

Det er alltid morro å hente seg ny båt!

Ett lite tips: Ta med deg blokk og blyant på den første turen. Jeg kjøpte båt på Bømlo sent i oktober -03, og på turen derfra til Oslo hadde jeg mer enn to sider med OBS-saker og ting som måtte undersøkes / endres / endog fikses  :smiley:

Gled deg til turen og NYT den!!!   :smash:  :smash:

Hei.

Til POSEIDON : Skal hente båten i Kopervik og regner med å være i hjemmeområdet ca. kl. 1500.

Men hvor er Kallagsundet?

Hei Stubben,

Kopervik er jo min opprinnelige "hjemmehavn", jeg dro derfra som 20-åring for å studere videre i Stavanger  -  og har blitt her siden. Hvis du har handlet med en av de "innfødte" så er det trolig kjentfolk etter gammelt.

Kallagsundet er det sundet som går langs østsiden av Hundvåg, altså mellom Hundvåg og Bjørnøy/Roaldsøy/Ormøy. Det er der jeg har Poseidon liggende  -  og da hadde jeg regnet med å se nyervervelsen passere gjennom sundet.  :crazy:

mvh

Poseidon

Med vennlig hilsen POSEIDON

Kallagsundet er det sundet som går langs østsiden av Hundvåg, altså mellom Hundvåg og Bjørnøy/Roaldsøy/Ormøy. Det er der jeg har Poseidon liggende  -  og da hadde jeg regnet med å se nyervervelsen passere gjennom sundet.  :crazy:

mvh

Poseidon

Ååå, er det det dette sundet heter. Ja det er rart med det, den leia man går daglig og opp til flere ganger om dagen kjenner man ikke navnet på.  Joda, jeg har jo sett 'Poseidon' ligge der inne og når jeg har hjemmehavn i Galeivågen er det store muligheter for at vi passerer gjennom sundet i løpet av ettermiddagen.

Jonny: 'Husk bare at Du må nok opp med brua, når Du skal ut.'

Hvilken bru??  Jeg trodde Karmøybrua var lenger nord?? :lol:

Stubben.

Pensjonist som nyter livet

:wink:.....Det er vel Karmsundbrua Du tenker på......Den kommer Du nok under, den lar seg jo ikke åpne heller  :sailing:  

Nei, jeg forestilte meg at Ditt nye flaggskip lå innforbi brua i Kopervik jeg. Men om så er tilfelle er der jo brovaktsordning døgnet rundt, og det koster faktisk ikke ett øre å få den opp heller  :wink:

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...