Stubben Startet 27.Februar.2004 Link til dette innlegget Startet 27.Februar.2004 Hei. Jeg er nå blitt en stolt eier av en Årø33 1986 mod. med Ford Mermaid motor. Skal hente den på søndag. Gleder oss veldig. Skal legge den inn på erfaringsdatabasen snarest. Stubben. Pensjonist som nyter livet Link to post
jan Svart 27.Februar.2004 Link til dette innlegget Svart 27.Februar.2004 Gratulerer med kjempefin båt Link to post
Walter_S Svart 27.Februar.2004 Link til dette innlegget Svart 27.Februar.2004 Oi, oi, oi.......for et skib!!! Gratulerer med nybåten! Det må være gøy! Lykke til med denne! Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
OT-flyktning Svart 27.Februar.2004 Link til dette innlegget Svart 27.Februar.2004 Skal hente den på søndag. Gleder oss veldig. Skal legge den inn på erfaringsdatabasen snarest. Ja, da er de første erfaringene på plass søndag kveld Neida, jeg bare fleiper Legg den gjerne inn med en gang og ikke glemm å oppdatere etterhvert. Gratulerer Link to post
Arnstein Svart 27.Februar.2004 Link til dette innlegget Svart 27.Februar.2004 Gratulerer. Kjekk båt du har fått deg der. Ser deg nok i Ryfylke til våren tenker jeg. mvh Arnstein M/B JAVA Ja, til obligatorisk småbåtregister og båtførerprøve. Link to post
Kotnes Svart 27.Februar.2004 Link til dette innlegget Svart 27.Februar.2004 Gratulerer så mye. Ja takk en til meg også. Kroppen har passert 50 men ikke hue. Link to post
BEG Svart 27.Februar.2004 Link til dette innlegget Svart 27.Februar.2004 Vet akkurat hva slag følelse du har. Jeg har kjøpt "ny" båt nå, men den skal ikke leveres før i begynnelsen av mai. Det kribler!! Lykke til med drømmebåten. Mvh. BEG Jeg har muligens ikke alltid rett, men til gjengjeld tar jeg aldri feil. Link to post
mami Svart 27.Februar.2004 Link til dette innlegget Svart 27.Februar.2004 Gratulerer så mye med kjempefin båt Link to post
Poseidon Svart 27.Februar.2004 Link til dette innlegget Svart 27.Februar.2004 Gratulerer med flott båt Den ser også ut til å være godt utstyrt - jeg mener å ane en radar med ordentlig åpen antenne.... Skal du dra langt for å hente den, eller kan jeg regne med å se deg passere gjennom Kallagsundet allerede denne helgen? mvh Poseidon Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Jensen_fra_Vest Svart 27.Februar.2004 Link til dette innlegget Svart 27.Februar.2004 Kan bare tilslutte meg. Gratulerer og god tur. Mvh. Jens Rytter. Sjarkprosjektet er lagt på is (inntil videre) Link to post
GOE Svart 28.Februar.2004 Link til dette innlegget Svart 28.Februar.2004 Gratulerer! Bestandig spennende og moro med ny båt. Håper dere får mye glede av den. Aldri en dag uten båt. Medlem KNBF. NSSR. Båten reg. i Skipsregisteret og Småbåtregisteret Link to post
JanS/EIR Svart 28.Februar.2004 Link til dette innlegget Svart 28.Februar.2004 Slutter meg til gratulantene! Flott båt, Stubben! Er spent på bilder på erfaringsdatabasen. Lykke til med hente-tur i morgen og ha en kjempefin og lang båtsesong! mvh JanS Old fishermen never die - they only smell that way! Link to post
Stubben Svart 28.Februar.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Februar.2004 Hei. Takker og bukker for hyggelige gratulasjoner. Til POSEIDON : Skal hente båten i Kopervik og regner med å være i hjemmeområdet ca. kl. 1500. Men hvor er Kallagsundet? Stubben. Pensjonist som nyter livet Link to post
fredriksen Svart 28.Februar.2004 Link til dette innlegget Svart 28.Februar.2004 Gratulerer!!!! Det er alltid morro å hente seg ny båt! Ett lite tips: Ta med deg blokk og blyant på den første turen. Jeg kjøpte båt på Bømlo sent i oktober -03, og på turen derfra til Oslo hadde jeg mer enn to sider med OBS-saker og ting som måtte undersøkes / endres / endog fikses Gled deg til turen og NYT den!!! Link to post
KOB Svart 28.Februar.2004 Link til dette innlegget Svart 28.Februar.2004 Gratulerer med ny båt. Den ser solid og fin ut. Det er alltid spennende med ny båt, og jeg håper du får mye glede av den. Mvh KOB Hilsen KOB, Nimbus Nova 35 Link to post
M/Y Ellen Marie Svart 28.Februar.2004 Link til dette innlegget Svart 28.Februar.2004 Hei Stubben og grattis med den nye båten. Årøene er store og romslige så her får du godt med plass. Med ny båt og pensjonisttilværelse kan det vel hende du dukker opp på Valle på Baatplassen-treffet? igjen; gratulerer med båten . www.g-mt.no Link to post
klikk Svart 28.Februar.2004 Link til dette innlegget Svart 28.Februar.2004 Kikket på bildene i annonsen også. Den båten ser utrolig flott ut! Gratulerer!! Link to post
Ludde Svart 28.Februar.2004 Link til dette innlegget Svart 28.Februar.2004 Ser veldig velhold og flott ut, gratulerer med den nye båten. Finnes ikke maken til godfølelse å få ny båt. Hilsen Ludde Link to post
Lars H. Svart 28.Februar.2004 Link til dette innlegget Svart 28.Februar.2004 Kjenner ikke båttypen, men n-y-d-e-l-i-g-e linjer! Lars H. Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Poseidon Svart 28.Februar.2004 Link til dette innlegget Svart 28.Februar.2004 Hei. Til POSEIDON : Skal hente båten i Kopervik og regner med å være i hjemmeområdet ca. kl. 1500. Men hvor er Kallagsundet? Hei Stubben, Kopervik er jo min opprinnelige "hjemmehavn", jeg dro derfra som 20-åring for å studere videre i Stavanger - og har blitt her siden. Hvis du har handlet med en av de "innfødte" så er det trolig kjentfolk etter gammelt. Kallagsundet er det sundet som går langs østsiden av Hundvåg, altså mellom Hundvåg og Bjørnøy/Roaldsøy/Ormøy. Det er der jeg har Poseidon liggende - og da hadde jeg regnet med å se nyervervelsen passere gjennom sundet. mvh Poseidon Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Jonny Svart 28.Februar.2004 Link til dette innlegget Svart 28.Februar.2004 Gratulerer så mye. Kjempeflott og romslig og stort skip Du har fått Deg der. Etter bildet å bedømme, er det tatt bare noen få meter i fra der jeg er fortøyd Husk bare at Du må nok opp med brua, når Du skal ut. Link to post
Stubben Svart 28.Februar.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Februar.2004 Kallagsundet er det sundet som går langs østsiden av Hundvåg, altså mellom Hundvåg og Bjørnøy/Roaldsøy/Ormøy. Det er der jeg har Poseidon liggende - og da hadde jeg regnet med å se nyervervelsen passere gjennom sundet. mvh Poseidon Ååå, er det det dette sundet heter. Ja det er rart med det, den leia man går daglig og opp til flere ganger om dagen kjenner man ikke navnet på. Joda, jeg har jo sett 'Poseidon' ligge der inne og når jeg har hjemmehavn i Galeivågen er det store muligheter for at vi passerer gjennom sundet i løpet av ettermiddagen. Jonny: 'Husk bare at Du må nok opp med brua, når Du skal ut.' Hvilken bru?? Jeg trodde Karmøybrua var lenger nord?? Stubben. Pensjonist som nyter livet Link to post
Jonny Svart 28.Februar.2004 Link til dette innlegget Svart 28.Februar.2004 .....Det er vel Karmsundbrua Du tenker på......Den kommer Du nok under, den lar seg jo ikke åpne heller Nei, jeg forestilte meg at Ditt nye flaggskip lå innforbi brua i Kopervik jeg. Men om så er tilfelle er der jo brovaktsordning døgnet rundt, og det koster faktisk ikke ett øre å få den opp heller Link to post
Stubben Svart 28.Februar.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Februar.2004 Til Jonny Jo. Det er Karmsundbrua jeg tenkte på, og ja, flaggskipet ligger innenfor brua i Kopervik men jeg regner med at selgeren har full kontroll på dette. Stubben. Pensjonist som nyter livet Link to post
Platt Svart 28.Februar.2004 Link til dette innlegget Svart 28.Februar.2004 Grattis! (den som bare hadde hatt en litt tykkere lommebok... ) Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn