McNeill Svart 28.Februar.2004 Link til dette innlegget Svart 28.Februar.2004 Gratulerer! Håper båten står til forventningene. Link to post
Pjolter Svart 28.Februar.2004 Link til dette innlegget Svart 28.Februar.2004 Bare henger meg på alle gratulantene Flott båt,,,, Pjolter I`!;I`m still confused, but on a higher level. FJORD 38 AC • Polar 20 Vp http://www.home.no/pjolter Link to post
Tine IV Svart 28.Februar.2004 Link til dette innlegget Svart 28.Februar.2004 Grattis! (den som bare hadde hatt en litt tykkere lommebok... ) Du som er rockestjerne ........ Ja grattis med ny båt ja Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
Platt Svart 29.Februar.2004 Link til dette innlegget Svart 29.Februar.2004 Du som er rockestjerne ........ Ja grattis med ny båt ja Tja...det var dine ord. Link to post
Plomma I Svart 29.Februar.2004 Link til dette innlegget Svart 29.Februar.2004 Så det er dagen i dag da?? Grattulerer med "ny" båt hilsen Plomma I, roynils@online.no Link to post
Baltic Svart 29.Februar.2004 Link til dette innlegget Svart 29.Februar.2004 Gratulerer så mye med flott båt! Til våren henter også vi ny båt. Vi valgte en helt ny Scand 29 Baltic og gleder oss veldig! Båten din ser ut til å være en romslig og flott båt og vi gleder oss på dine vegne. Alltid spennende med noe nytt... LYKKE TIL!!! Link to post
Mariell Svart 29.Februar.2004 Link til dette innlegget Svart 29.Februar.2004 Jeg for henge meg på jeg også. Gratulere, nå har du vel fått'n hjem også. Deilg følelse å seile båten "hjem" for første gang? Vurderte selv en Årø 33 for noen år siden. Men dessverre var ikke lommeboka tykk nok på det tidspunktet. Det er en veldig romslig båt. Mariell MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Stubben Svart 1.Mars.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2004 Hei. Nå er båten vel i havn. Det ble en fin tur med litt 'skvetting' over Boknafjorden. Uvante bevegelsen i denne i forhold til Tresfjord'en, men man lærer etter hvert. Admiralinnen var kjempefornøyd og da er alt bra. Nå er det jobben med å få lenset Tresfjord'en og få alt verktøy og utstyr ombord i ÅRØ'en somgjenstår. Stubben. Pensjonist som nyter livet Link to post
Guest Sparky Svart 1.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2004 Gratulerer med fin båt. Hva er forresten oppskriften på tidligpensjonist?? mvh jan Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn