roaldbj Svart 8.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 8.Mars.2008 Jeg traff en god bekjent på båtmessa i Lillestrøm i dag. Han fortalte at de nå selger ut vestkystkartene for Sverioge 2007 for kr 500. Dette er en svært god BSB serie. Anbefales på det sterkeste. De som ønsker større kartserier, bl.a. 1.15.000 for Syd-Koster bør vente ca en - to uker. Da foreligger 2008 utgaven. Den koster kr 800. Jeg har hatt svært god nytte av 2007 utgaven. Det geografiske området som serie nr 5 - Schwedische Westküste - NV. Sportschiffartskarten er vel noe av det beste som er produsert? Sitér dette innlegget Link to post
roaldbj Svart 8.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 8.Mars.2008 For å vise kvaliteten på BSB kartet for Koster, legger jeg ut et område fra min favoritthavn nr 1: Ursholmen: For de som har kjøpt Desember 2007 utgaven av Havneguiden Gøteborg - Svinesund, kan dere se på forsiden, den viser Ursholmen. Skal se om jeg kan legge ut dette fotografiet Sitér dette innlegget Link to post
roaldbj Svart 8.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 8.Mars.2008 Her er bildet av havna fra boka fra Skagerrak Forlag. Samme forlag har svært mange flotte flyfoto. Anbefales på det varmeste. Som jeg har skrevet i mangfe innlegg, er dette min favoritthavn. Det er brønn med fantastisk godt ferskvann like ved kaien. Øyene har mange spennende utfordrnger, bl.a. et spesielt basseng hvor vannet stadig skiftes ut av bølger. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.