Jump to content

Bayliner 2866 aircondition/varme


mewa 2

Recommended Posts

HAR AIRCONDITION MONTERT FRA FABRIKK 1996 MOD. DER ER STILLING PÅ KNAPPENE COLDER/WARMER ER DET NOEN SOM VET OM DEN HAR EN VARMEFUNKSJON ELLER ER DET BARE ET VANLIG AIRCONDITION ANLEGG.PÅ FORHÅND TAKK

 

HILSEN

MEWA 2 :smash::cheers:

Kommentar fra moderator:Emnetittelen er endret, var opprinnelig BAYLINER 2855 AIRCODITION/VARME .

Emnetittelen skal fortelle entydig hva emnet handler om. Hvis det er relevant skal produktnavn/modell være med. CAPSLOCK i tittel er forbudt.

For mer informasjon, se 'Posting i Åpent Forum' samt Etikette

Redigert av mewa 2 (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Interessant spørsmål. Jeg har hittil ikke klart å få varme ut av mitt air conditioning-anlegg. Har ikke studert det så nøye, og er ikke sikker på om det kan produsere varme, selv om både kontrollpanel og bruksanvisning tyder på det. Noen som er spesialister på slike anlegg (mitt er av type ECU MAXX)?

Link to post
Share on other sites

De fleste leverer også varme, har en større båt med to slike er det gjerne bare den ene a/c som leverer varme.

I min står det en marineair med ett firkantet betjeningspanel, det viser om den varmer eller kjøler. Det er ett symbol av en blå snøstjerne og en rød varmeovn/element.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...