Intruder Startet 23.Februar.2008 Del på Facebook Startet 23.Februar.2008 Heisan folkens. Jeg er i ferd med å overhale en 1998 mod AD41P. Har demontert den nå og må ha minimum 2 nye stempel og foringer da disse har revet seg. Må også selvsagt ha pakningssett , overhalingssett til vannpumper, eksosbend ol.... Er det noen som kan anbefale et firma som levere bra og rimelig motordeler? Mvh Intruder Sitér dette innlegget Link to post
JonnyBoy Svart 23.Februar.2008 Del på Facebook Svart 23.Februar.2008 Jeg har overhalt en båtmotor nå i vinter, og kjøpte ventiler, stempelringer og toppakninger hos Motorteknikk i Oslo. Et ryddigt og greit firma som jeg gjerne handler hos flere ganger. Ikke var det noe å si på prisene heller, spesielt ikke dersom man sammenlikner med en båtforhandler. Sitér dette innlegget Marex 280 Holiday / Yanmar 4LH-DTE 165hk Marex 2300 Gambler / BMW D530 TA-Z Marine Diesel Link to post
Haakon Svart 23.Februar.2008 Del på Facebook Svart 23.Februar.2008 Hei, eg og fleire andre eg kjenner har svært gode erfaring med Marineteknikk både på deleprisar og service. Sitér dette innlegget Link to post
Chrian Svart 23.Februar.2008 Del på Facebook Svart 23.Februar.2008 Har selv god erfaring med IMD, de har ofte mye å gjøre, men har svært gode priser på mye av delene til VP. Sitér dette innlegget MVH Chrian Link to post
Aero Svart 23.Februar.2008 Del på Facebook Svart 23.Februar.2008 Vil gjerne henge meg på med gode erfaringer med Marineteknikk. Han har gode priser og kjempegod service, og selv om han vanligvis ligger under en eller annen VP når en ringer så får en svar på det en lurer på. Anbefales! Aero. Sitér dette innlegget Link to post
Intruder Svart 24.Februar.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.Februar.2008 Takk for gode tips, det skal sjekkes. Kommer til å sende ut forespørsler til alle sammen, kommer tilbake med hvem som er billigst.. Intruder Sitér dette innlegget Link to post
Intruder Svart 5.Mars.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Mars.2008 Da var delene bestillt, det ble Solheim diesel i Florø som kom ut med den rimeligste pakken. Motoren er plukket og regner med at det blir sammenskruing iløpet av noen uker. Deretter skal båten på land og maskin skal skiftes. Har idag en AQD 40 med 130 hk så det blir litt mere futt når jeg nå får inn AQAD41..... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.