LALUNA II Startet 23.Februar.2008 Link til dette innlegget Startet 23.Februar.2008 Sørlandstreffet 2008 Dato 13-15 juni Treffet blir i år på Krossholmen Treffkomiteen i år er Ulven, bOnZiE, Laluna og Dolan59 Vel møtt alle sammen Treffet har nå Ny side med eget domene http://sorlandstreffet.net Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Ulv I Svart 24.Februar.2008 Link til dette innlegget Svart 24.Februar.2008 Vi melder oss på.. 2 store og 1 lita tulle.. (Helle, Freddy og Silje) Hva koster hyttene i leie? Kanskje vi skulle sette sammen en liten arrengement kommite og fordele litt oppgaver blant de som er med? Vi har ikke nok erfaring i å arrangere noe, men vi blir gjerne med på å dra litt på lasset der vi kan. Jeg kan lage i stand ting som trengs å lages på data og printing og sånn. I og med at vi ikke har vært på noen treff før så vet vi ikke helt hva som pleier å foregå på treffene, men tipper det er en blanding av aktiviteter og felles hygge (inkl. ankerdrammer etc). Jeg har erfaring med geocaching, og kan legge ut noen "skatter" rundt forbi som barna kan prøve å finne ved hjelp av håndholdt GPS. Skattejakt etter kaptein sabeltanns skatter slår nok an.. :-) Konkuranser med premier? Maritime spørsmål selvsagt.. :-) Hva annet pleier å foregå på slike treff? Sitér dette innlegget Båtløs etter hjerneslag, se siste nytt på bloggen http://www.ulvseth.no Pass på helsa.. du har bare den.. Når sjekket du blodtrykket sist? Link to post
LALUNA II Svart 24.Februar.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Februar.2008 (redigert) Håper at det er noen som kan hjelpe til med å finne sponsorer for treffet i form av gaver til lotteriet Inntektene fra lotteriet går uavkortet rett i kassen til drift av baatplassen.no. Vi er avhengige av støtte fra deltakerene for å få dette til så håper og tror det er mange som kan hjelpe til å dra lasset . Har nå to nye med i komiteen som virker energiske og fulle av drivraft for treffet så ønsker de bare hjertlig velkommen i skuta Takk til Ulven (webansvarlig) og bOnZiE for deres bidrag vi gleder oss til samarbeidet Litt Info Siden er ikke oppe kjører riktig enda men regner med den vil dukke opp i løpet mandag ettermiddag en gang Redigert 25.Februar.2008 av LALUNA (see edit history) Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Verrie Svart 24.Februar.2008 Link til dette innlegget Svart 24.Februar.2008 Det er veldig flott at andre sjeler blir med i arr.komite. Det er viktig at tidligere sjefer er med for sikre kontinuiteten. Laluna (Hr og Fru) samt Dolan har gjort en formidabel jobb tidligere år. Sørlandstreffet ville ikke eksistert uten dem. Barna våre prater stadig om treffet, og om der er treff til sommeren igjen. Det viser at dere har gjort det riktig. Det må også legges til at treffstedet er optimalt med tanke på fasiliteter samt at det geografisk er greit. Jeg har beklagligvis ikke tid til å hjelpe til, slik jeg liksom skulle gjøre for et par år siden hvilket jeg ikke fikk tid til, men bidrar gjerne med litt gevinster. Hva og hvor mye skal jeg meddele senere på IM til en av dere. Dersom ønskelig, kan jeg kanskje også ta kontakt med de samme som jeg fikk fra i fjor (såvidt jeg husker, Karl S Hansen, Grimstad Bådsenter) Når det gjelder deltakelse så forsøker vi så langt det lar seg gjøre å være med. Håper da isåfall vi kan få plass longside på fjellet bortenfor brygga på samme måte som i fjor. Antar jeg ikke "får lov til" å ligge ved brygge ?? Sitér dette innlegget Link to post
LALUNA II Svart 24.Februar.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Februar.2008 Hei Steinar (Verrie) Jovist skal du få ligge med brygga men .... da får du ordne langang for alle de andre som kommer .. Fjellet er ditt longside har vel ikke noe annet alternativd til deg ellers måtte det bli på bøyen midtfjords ...men det er jo et dårlig alternativ Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Ulv I Svart 24.Februar.2008 Link til dette innlegget Svart 24.Februar.2008 Dette blir spennende, blir første gangen for oss på treff, så vi gleder oss masse. Ut fra bilder fra tidligere år ser det riktig så koselig ut. Ser ut til å være endel båter der, hvor mange er det plass til? Så det var litt leker og sånn på brygga der, er det noe som er fast på plassen der elle rnoen som tok med seg for annledningen? Alle gevinstbidrag tas i mot med stor takk selvsagt, vi alle forsøker å få tak i litt her og der så blir det et bra lotteri :-) Sitér dette innlegget Båtløs etter hjerneslag, se siste nytt på bloggen http://www.ulvseth.no Pass på helsa.. du har bare den.. Når sjekket du blodtrykket sist? Link to post
dolan59 Svart 25.Februar.2008 Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2008 Lekene / apparatene er noe som tilhører plassen Sitér dette innlegget mvh. dolan59 Link to post
LALUNA II Svart 25.Februar.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2008 (redigert) Da er den nye treffsiden for 2008 oppe og kjører ...Oppfordrer alle til å følge med der da siste nytt i forbindelse med treffet vil komme der straks noe nytt skjer Beklager at vi var litt kjappe med å legge ut poll for å lufte dato for treffet da det viste seg at det kunne ikke bli helgen før St.hans da det kolliderte med de som driver holmen og medlemmene der så da ble det at vi måtte låse datoen på 13-15 juni Pollen vil bli fjernet fra Innlegg#1 Da var Innlegg #1 rettet og poll fjernet Redigert 25.Februar.2008 av LALUNA (see edit history) Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
LALUNA II Svart 25.Februar.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2008 Da er det bare å melde seg på til treffet og de som ønsker hytte si fra fortest mulig da de må bestilles så vi er sikre på å få de Påmelding til treffet skjer på treffsiden http://sorlandstreffet.net/ Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Ulv I Svart 25.Februar.2008 Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2008 Sørlandstreffet 2008 Det er riktig, påmelding skjer via skjemaet på websiden. Vi håper det blir bra oppmøte. Sitér dette innlegget Båtløs etter hjerneslag, se siste nytt på bloggen http://www.ulvseth.no Pass på helsa.. du har bare den.. Når sjekket du blodtrykket sist? Link to post
dolan59 Svart 26.Februar.2008 Link til dette innlegget Svart 26.Februar.2008 Sørlandstreffet 2008 Det er riktig, påmelding skjer via skjemaet på websiden. Vi håper det blir bra oppmøte. da har jeg også meldt meg på Sitér dette innlegget mvh. dolan59 Link to post
CB. Svart 26.Februar.2008 Link til dette innlegget Svart 26.Februar.2008 Hvor skal jeg legge meg om jeg kommer ??. Må ligge longside. Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
LALUNA II Svart 26.Februar.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Februar.2008 Om du skulle komme får du ligge longside med Verrie Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
vikers Svart 26.Februar.2008 Link til dette innlegget Svart 26.Februar.2008 Er dette treffet helgen før treffet i Horten? Jeg har jo all verden av tid og nå er det likssom ingenting som bremser bruken av båt. Faller dette sammen med færder? Sitér dette innlegget Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!! Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand. Link to post
M/S Bastard Svart 26.Februar.2008 Link til dette innlegget Svart 26.Februar.2008 Horten treffet er 20- 21 og 22. juni Sitér dette innlegget Link to post
Fru_Ulv_I Svart 26.Februar.2008 Link til dette innlegget Svart 26.Februar.2008 (redigert) Er dette treffet helgen før treffet i Horten? Jeg har jo all verden av tid og nå er det likssom ingenting som bremser bruken av båt.Faller dette sammen med færder? Færderseilasen i 2008 starter fredag 13. juni! http://www.kns.no/faerdern/ Redigert 26.Februar.2008 av bOnZiE (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
FastBoater Svart 29.Februar.2008 Link til dette innlegget Svart 29.Februar.2008 Kan jeg komme på besøk da? Sitér dette innlegget Link to post
LALUNA II Svart 1.Mars.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2008 Alle medlemmer av Baatplassen kan komme Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
FastBoater Svart 2.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 2.Mars.2008 Kansje jeg må ta en tur med interen da Sitér dette innlegget Link to post
Fru_Ulv_I Svart 3.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 3.Mars.2008 Kansje jeg må ta en tur med interen da Alltid koselig at folk kommer, gleder oss til å bli kjent med noen nye! Påmeldningsskjema finner du på hjemmesiden : http://sorlandstreffet.net Sitér dette innlegget Link to post
Ulv I Svart 14.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 14.Mars.2008 Hei, Det er fortsatt plass til flere på treffet, og det er bare å melde seg på via nettsiden. Hvis noen som skal være med på treffet har en portabel GPS, f.eks Garmin GPSMap 60, eller 76 eller lignende, ta den gjerne med da vi skal ha en liten mini-geocaching for store og små, samt skattejakt hvor gps kan brukes. Vi sees! Sitér dette innlegget Båtløs etter hjerneslag, se siste nytt på bloggen http://www.ulvseth.no Pass på helsa.. du har bare den.. Når sjekket du blodtrykket sist? Link to post
Henrykt-igjen Svart 14.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 14.Mars.2008 henrik her æ kommer hen en tur til kross holmen i år ned den nye båten joda 24/ henrykt igjen Sitér dette innlegget Link to post
LALUNA II Svart 14.Mars.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Mars.2008 Hei henrykt igjen Kommer du bare innom eller blir du over ? Uansett så er du velkommen Du må gjerne melde deg på på hjemmesiden for treffet link til siden finner du i profilen min nederst her Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
RonnyB Svart 14.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 14.Mars.2008 Er det mulig å melde på en familie på fem? to voksne og tre barn. Sitér dette innlegget Ronny Blørstad 90990434 http://www.ksmv.no/historie.htm Link to post
Henrykt-igjen Svart 15.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 15.Mars.2008 (redigert) blir der fra fredag-søndag Henrykt igjen Redigert 15.Mars.2008 av Henrykt-igjen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.