LALUNA II Svart 15.Mars.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Mars.2008 Er det mulig å melde på en familie på fem? to voksne og tre barn. Klart det Dere er alle hjertelig velkommen Gå inn på http://sorlandstreffet.net/ meld dere på der så greier vi å holde oversikten på alle som kommer Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Ulv I Svart 15.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 15.Mars.2008 Det er bare å melde seg på, påmeldingssiden står klar til å ta i mot påmeldinger :-) Sitér dette innlegget Båtløs etter hjerneslag, se siste nytt på bloggen http://www.ulvseth.no Pass på helsa.. du har bare den.. Når sjekket du blodtrykket sist? Link to post
hifo Svart 23.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 23.Mars.2008 skulle gjerne vært på treffet ,men alt for tidlig for min del.. Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
dolan59 Svart 1.April.2008 Link til dette innlegget Svart 1.April.2008 Skal si det var stille i denne tråden nå Vil bare minne folk på å gå inn på treffsiden og registrere seg hvis de skal på treffet Det er ennå ledige hytter for dem skulle ønske det Sitér dette innlegget mvh. dolan59 Link to post
Ulv I Svart 22.April.2008 Link til dette innlegget Svart 22.April.2008 (redigert) Hei hei alle sørlendinger! Ja, nå begynner havnene å fylles opp med båter, og flere og flere kommer seg ut på vannet. Har allerede hatt en tur igjennom skippergada, og det var en deilig tur. Nå gleder vi oss masse til treffet, og siden tråden har vært stille en stund løfter jeg den opp og spør om det er noen nye som vil melde seg på treffet, så kan det gjøres på http://www.sorlandstreffet.net Er det noen flere som vil melde seg på? Redigert 22.April.2008 av Ulven (see edit history) Sitér dette innlegget Båtløs etter hjerneslag, se siste nytt på bloggen http://www.ulvseth.no Pass på helsa.. du har bare den.. Når sjekket du blodtrykket sist? Link to post
LALUNA II Svart 29.April.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.April.2008 (redigert) Hei alle Hvor blir folket av Er det ikke flere som skal på Sørlandstreffet Vi trenger flere folk til treffet, Kommer det ikke inn flere påmeldinger innen 4. mai, blir det avlyst. Gidder ikke legge ned tid å resurser på treffet vist folk ikke vil på treff. Foreløbige påmelte er: Blondie Smula Krabbelaget (LALUNA & Ulven) Redigert 29.April.2008 av LALUNA (see edit history) Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Blondie Svart 29.April.2008 Link til dette innlegget Svart 29.April.2008 Jeg håper at mange flere også kommer,slik at det ikke blir avlyst. veldig koslig det var i fjor,så kom igjen folkens meld dere på. Sitér dette innlegget Kokka Link to post
Ulv I Svart 29.April.2008 Link til dette innlegget Svart 29.April.2008 Synd om det ikke blir noe, vi som hadde gledet oss til å treffes og ha det morro. Men vi gidder ikke å sitte 5-6 stk bare, da møtes vi heller på fiskebrygga og tar noen ræger og øl der.. Men dere, meld dere på dere som har lyst til å være med på treffet... fristen er 4 mai som det er skrevet.. Sitér dette innlegget Båtløs etter hjerneslag, se siste nytt på bloggen http://www.ulvseth.no Pass på helsa.. du har bare den.. Når sjekket du blodtrykket sist? Link to post
Ulv I Svart 3.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2008 Kjedelige greier dette, ser ikke ut som sørlendinger vil på treff i år.. Siste mulighet for at det skal bli noe treff går ut i løpet av morgendagen.. Men slik det ser ut nå så utgår det med høye kneløft... om ikke flere melder seg på i løpet av kvelden/morgendagen da. men nå er det så deilig sol, at nå stikker vi til sjøs en tur her.. :-) Sitér dette innlegget Båtløs etter hjerneslag, se siste nytt på bloggen http://www.ulvseth.no Pass på helsa.. du har bare den.. Når sjekket du blodtrykket sist? Link to post
vikers Svart 3.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2008 Bare et innspill: Kan det være at disse "treffene" har blitt overorganisert, og med flere formaninger mot "fyllefest", oppfordringer til "selvdisiplin" etc. etc. allerede på treffets første side - så vil kanskje mange flere fortrekke "Ræger og øl" på fiskebryggen? Sitér dette innlegget Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!! Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand. Link to post
jea Svart 3.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2008 (redigert) Nå er det vell ikke 5-6 stk som etter å ha lest påmld lista som stiller opp,men 12 voksne.+barn Vi kan jo få det veldig koslig vi,da. Redigert 3.Mai.2008 av jea (see edit history) Sitér dette innlegget Fører av Båten Link to post
LALUNA II Svart 4.Mai.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Mai.2008 Nå må folket våkne hvis vi skal ha <SØRLANDSTREFF i år Muligheten for at vi skal ha treff i år igjen er at folk viser interesse før midnatt i dag 04/05-2008 Hvis det er noen som har tenkt tanken si fra her eller meld dere på på treffsiden vår Er det noen som melder seg på så ruller ballen videre mot treff Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Verrie Svart 4.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 4.Mai.2008 Vi skulle, slik som de andre årene, gjerne vært med i år, men grunnet jobbreiser blir det vanskelig i år for vår del. Hvis jobbreisen min allikevel skulle bli avlyst/annet, kommer ihvertfall noen av oss. Jeg vil samtidig oppfordre medlemmer til å dra på treffet. Rammen er enkel, men allikevel godt organisert fra ildsjelene som legger forholdene svært bra til rette for barna. Selve stedet Krossholmen vil jeg påstå er et av de flotteste perler i skjærgården på hele sørlandet. Og til eventuelle skeptikere. Dette ER en familiehappening helt totalt uten fyllefestanslag eller lignende. Om det i år skulle forville seg ungdommer/andre dit som misforstår dette, vet jeg at dette vil bli tatt hånd om. Barna skal stå i fokus. Thats it. Sitér dette innlegget Link to post
hifo Svart 4.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 4.Mai.2008 flott tiltak.. min ligger på land en 3 uker til , så vil prøve neste år hvis mulig. Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
FastBoater Svart 4.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 4.Mai.2008 Kommer på trettet men skal ik overnatte Sitér dette innlegget Link to post
Haber Svart 5.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2008 Vi uteblir dessverre også i år. Når dere forhåpentligvis får en hyggelig samling i god båtplassenånd er vi vel installert i ny bolig og jobb i Stavanger. Vi har noen fantastisk gode minner fra treffet i 2006 lykke til med årets treff! Vennlig hilsen Co & Haber Sitér dette innlegget 'A Sailor's Joys Are as Simple as a Child's' - Bernard Moitessier "Jag behöver inte ståhöjd när jag sover, och när jag är vaken seglar jag..." PeterK Link to post
Blondie Svart 5.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2008 Her var det laber stemning for båttreffet,i fjor var vi over 60 stk som var sammlet,så i år tror jeg at vi også trekker oss,ved en slik dårlig oppsluttning. Hilsen Blondie. Sitér dette innlegget Kokka Link to post
Seilaren Svart 5.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2008 Dumt at det kommer så få treffet. Når dere forhåpentligvis får en hyggelig samling i god båtplassenånd er vi vel installert i ny bolig og jobb i Stavanger.Vi har noen fantastisk gode minner fra treffet i 2006 lykke til med årets treff! Du kan jo komme til Ryfylketreffet da Det kan alle dere andre også - se i min signatur. Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
LALUNA II Svart 5.Mai.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2008 (redigert) På grunn av dårlig stemning og dårlig oppslutning om treffet så blir det avlyst i år så er det andre som vil lage treff så er det bare å ta ballen ... Skikkelig synd at ikke folk stiller opp men regner med at de har annet å gjøre ... Gaver fra Sponsorer vil bli retunert En stor takk til de som støttet treffet Mvh Treffkomiteen Sørlandstreffet Redigert 5.Mai.2008 av LALUNA (see edit history) Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.