Jump to content

Tilt giver


auriga30

Recommended Posts

Hei folk`s.

 

Har ett problem. På ett av mine DP 290 drev er giver for "TILT" røket. Har prøvd å trekke ut den deffekte, men det virker som den er for lang, stopper oppe i kåpa. Kan det være tilfelle at en må demontere alt for denne enkle lille deffekten, det vil ikke være til å tru?

Noen som kan bekrefte mine antakelser, eller forhåpentligvis fortelle meg at jeg tar feil, dette er enkelt, håper jeg.

 

mvh

 

Auriga 30

 

:fishing:

Link to post
Share on other sites

Du har vel 3 muligeter :yesnod:

 

1. Demontere hele bakplata fra båten , men dette er mye jobb

2. Skjære ut ett lite hakk i akterspeilet slik att du får ut giveren

3.Skru løs styrearmen slik att du kan trekke ut hele

styregaffelen , hvis du går for denne så bytt foringer og tetting når du først er i siget

24_2063016507.jpg

Bilde er lånt fra Finn.no

 

 

Lykke til :flag:

Redigert av power (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Har prøvd å trekke ut den deffekte, men det virker som den er for lang, stopper oppe i kåpa. Kan det være tilfelle at en må demontere alt for denne enkle lille deffekten, det vil ikke være til å tru?

Får du dratt kabelen litt ut da?

Hvis jeg ikke husker helt feil, så skal det være en låsesplint på innsiden av selve "proppen" som sitter i bakplata. Er noe inni hampen trangt å komme til innvendig, men det går på et vis. I tillegg er det omtrent umulig å få på låsen igjen etterpå. Og ifølge en VP-mekaniker jeg snakket med en gang, så var det ikke uvanlig at "proppen" bare ble limt med Sika e.l. etterpå. Det holdt greit det også.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...