auriga30 Startet 24.Februar.2008 Del på Facebook Startet 24.Februar.2008 Hei folk`s. Har ett problem. På ett av mine DP 290 drev er giver for "TILT" røket. Har prøvd å trekke ut den deffekte, men det virker som den er for lang, stopper oppe i kåpa. Kan det være tilfelle at en må demontere alt for denne enkle lille deffekten, det vil ikke være til å tru? Noen som kan bekrefte mine antakelser, eller forhåpentligvis fortelle meg at jeg tar feil, dette er enkelt, håper jeg. mvh Auriga 30 Sitér dette innlegget Link to post
power Svart 25.Februar.2008 Del på Facebook Svart 25.Februar.2008 (redigert) Du har vel 3 muligeter 1. Demontere hele bakplata fra båten , men dette er mye jobb 2. Skjære ut ett lite hakk i akterspeilet slik att du får ut giveren 3.Skru løs styrearmen slik att du kan trekke ut hele styregaffelen , hvis du går for denne så bytt foringer og tetting når du først er i siget Bilde er lånt fra Finn.no Lykke til Redigert 25.Februar.2008 av power (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
GeirFrode Svart 25.Februar.2008 Del på Facebook Svart 25.Februar.2008 Har prøvd å trekke ut den deffekte, men det virker som den er for lang, stopper oppe i kåpa. Kan det være tilfelle at en må demontere alt for denne enkle lille deffekten, det vil ikke være til å tru? Får du dratt kabelen litt ut da? Hvis jeg ikke husker helt feil, så skal det være en låsesplint på innsiden av selve "proppen" som sitter i bakplata. Er noe inni hampen trangt å komme til innvendig, men det går på et vis. I tillegg er det omtrent umulig å få på låsen igjen etterpå. Og ifølge en VP-mekaniker jeg snakket med en gang, så var det ikke uvanlig at "proppen" bare ble limt med Sika e.l. etterpå. Det holdt greit det også. Sitér dette innlegget Link to post
power Svart 25.Februar.2008 Del på Facebook Svart 25.Februar.2008 (redigert) Hvis du tar deg en tur til denne linken så er det mulig at ting blir litt enklere for deg (manual på 290 drev) Redigert 25.Februar.2008 av power (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.