Jump to content

Tilt giver

auriga30

Recommended Posts

Hei folk`s.

Har ett problem. På ett av mine DP 290 drev er giver for "TILT" røket. Har prøvd å trekke ut den deffekte, men det virker som den er for lang, stopper oppe i kåpa. Kan det være tilfelle at en må demontere alt for denne enkle lille deffekten, det vil ikke være til å tru?

Noen som kan bekrefte mine antakelser, eller forhåpentligvis fortelle meg at jeg tar feil, dette er enkelt, håper jeg.

mvh

Auriga 30

:fishing:

Du har vel 3 muligeter :yesnod:

1. Demontere hele bakplata fra båten , men dette er mye jobb

2. Skjære ut ett lite hakk i akterspeilet slik att du får ut giveren

3.Skru løs styrearmen slik att du kan trekke ut hele

styregaffelen , hvis du går for denne så bytt foringer og tetting når du først er i siget

24_2063016507.jpg

Bilde er lånt fra Finn.no

Lykke til :flag:

Redigert av power (see edit history)
Har prøvd å trekke ut den deffekte, men det virker som den er for lang, stopper oppe i kåpa. Kan det være tilfelle at en må demontere alt for denne enkle lille deffekten, det vil ikke være til å tru?

Får du dratt kabelen litt ut da?

Hvis jeg ikke husker helt feil, så skal det være en låsesplint på innsiden av selve "proppen" som sitter i bakplata. Er noe inni hampen trangt å komme til innvendig, men det går på et vis. I tillegg er det omtrent umulig å få på låsen igjen etterpå. Og ifølge en VP-mekaniker jeg snakket med en gang, så var det ikke uvanlig at "proppen" bare ble limt med Sika e.l. etterpå. Det holdt greit det også.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...