fjordbuss Startet 25.Februar.2008 Del på Facebook Startet 25.Februar.2008 (redigert) Heisann. Er det noen som har gode eller dårlige erfaringer med saga 32? Hva med prisutviklingen på disse båtene? Redigert 25.Februar.2008 av fjordbuss (see edit history) Sitér dette innlegget Har konvertert, Bavaria 39 cruiser. Link to post
Amfea Svart 25.Februar.2008 Del på Facebook Svart 25.Februar.2008 Hei. Beste plassen å finne dette ut, er nok her: Sagaforumet Lykke til. Sitér dette innlegget Frod'n Fjellet nytes best fra fjorden Medlem i SagaKlubben Link to post
fjordbuss Svart 25.Februar.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.Februar.2008 takker Sitér dette innlegget Har konvertert, Bavaria 39 cruiser. Link to post
Otto R Svart 25.Februar.2008 Del på Facebook Svart 25.Februar.2008 Kjekk båt i solid Saga kvalitet, men noe tung å få opp i fart. Sitér dette innlegget Link to post
eysteind Svart 25.Februar.2008 Del på Facebook Svart 25.Februar.2008 Synes også denne båten gir mye båt for pengene. Eneste negative er vel litt lav marsjfart. Tror ikkje du kan marsje noe serlig over 14-15 knop... Sitér dette innlegget Link to post
Tallisman Svart 25.Februar.2008 Del på Facebook Svart 25.Februar.2008 Er eier av en Saga 32 og i min Båt står det en yanmar 222hk ved fult pådrag oppnår jeg en fart på 20knop og dette er ikke ljugeknop .Er ellers svært fornøyd med båten som jeg oppfatter som godt og solid bygget og godt håndtverk tvers i gjennom Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.