Jump to content

Gode seilklær? Forhandler i Bergen?

d3800

Recommended Posts

Hei,

Er på jakt etter eit sett med gode seilklær.

Har vært å kikka rundt omkring i Bergen i fleire båtbutikker som f.eks. maritim o.l., men alle er veldig begrensa utvalg i klær. Den beste plassen eg kikka var hos seilmaker iversen, han hadde bl.a. nokre musto-sett som såg bra ut. Men veit ikkje om det var så gunstig med tanke på pris.

Når det er sagt så har eg vel tenkt å bruke litt for å få meg eit greit sett, håpte 3-4000 ville være nokk, har ikkje noko planar å seile til havs i nær framtid så treng ikkje det ypperste slaget, men vil ha eit godt sett med gode egenskapar som f.eks. pustende stoff osv...

Nokon som har tips til eit godt sett? Merke? Modell?

Forhandlarar i bergen utenom seilmaker iversen?

d3800

Hei du..;)

Jeg jobber på Skaane Marine, som da er forhandler av Iversen. som du ser bruker de katalogen vår som deres ``egen`` katalog..

Vi hadde tidligere Ronstan seildresser. Men nå har vi byttet over til XM, noe som er betydelig bedre..

Sjekk Plastimo sine hjemmesider for info om jakker og bukser. De er i 2 forskjellige tykkelser. Jeg er hvertfall fornøyd..;)

Vi har faste leveranser til Iversen en gang i uken..