Snekker'n Startet 26.Februar.2008 Del på Facebook Startet 26.Februar.2008 Jeg har en Navman Tracker 5500 plotter i båten. Synes skjermen er litt liten, og lurer på om det går an å koble til en bærbar PC som ekstra skjerm? Jeg har en PC med god dagslysskjerm. Hvordan går jeg i så fall fram? Trenger jeg noe programvare til Pc’en? Hvis det går an, vil jeg da se det samme utsnittet som på plotterskjermen, bare større? Sitér dette innlegget Buster X med Yamaha 70 Link to post
Snekker'n Svart 26.Februar.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Februar.2008 Ser at det er en mulighet for NMEA tilkobling på plotteren. Finnes det kabler fra plotter til PC slik at denne kan brukes som ekstra skjerm? Sitér dette innlegget Buster X med Yamaha 70 Link to post
fulrik Svart 26.Februar.2008 Del på Facebook Svart 26.Februar.2008 Dersom du vil koble en ekstern skjerm til en plotter må du ha en plotter som har video utgang. Navman Tracker 5500 har ikke dette. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.