Jump to content

valg av teppe i båt

twin volvo

Recommended Posts

hei.

skal kjøpe nytt vegg til vegg teppe i båten min og lurer på om det er noen som kan fortelle meg hvor jeg kan kjøpe dette til en rimelig penge?

har vært innom en forhandler og fått bakoversveis, 350.- kr pr m2

har kikket på ull og syntetiske tepper, er det noe som er bedre egnet enn annet? tenker da på rengjøring.

Enig med Walker, det vil være en fordel med syntetisk teppe. Dersom du velger løkke teppe må du kante det, det er imidlertid en del "skårne" kvaliteter som ikke rakner når du skjærer det til. Da kan du muligens klare deg uten kanting hvis det blir fint nok. Baksiden må enten være tekstil eller sånn filtaktig som det er en del av i dag. Ett teppe med skum bakside ligger bedre på dørken, men pass evt. på at du får med vannfast skum da, slik at det ikke løser seg opp eller limer seg fast i dørken. Kjøpte teppe selv til 199 kroner pr m2, mørk blå velour med knaggratt dekor og skum bakside. Du får sikkert gode råd i butikken og. Hvis de vil selge deg ett ullteppe koster det nok så mye som du nevner hvis kvaliteten skal være skikkelig. Men det er billigere med syntetisk.

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...