twin volvo Startet 26.Februar.2008 Link til dette innlegget Startet 26.Februar.2008 hei. skal kjøpe nytt vegg til vegg teppe i båten min og lurer på om det er noen som kan fortelle meg hvor jeg kan kjøpe dette til en rimelig penge? har vært innom en forhandler og fått bakoversveis, 350.- kr pr m2 har kikket på ull og syntetiske tepper, er det noe som er bedre egnet enn annet? tenker da på rengjøring. Sitér dette innlegget Link to post
walker Svart 28.Februar.2008 Link til dette innlegget Svart 28.Februar.2008 Hei, ville for all del ikke valgt ull. Har erfart at det lukter " ull " når teppet blir litt fuktig. Syntetisk teppe med skjærefast bunn er ypperlig. Har selv det , til en pris under 200,- pr. kv.m. Måtte da kjøe i 2meters bredde. Sitér dette innlegget Link to post
h2o Svart 28.Februar.2008 Link til dette innlegget Svart 28.Februar.2008 Enig med Walker, det vil være en fordel med syntetisk teppe. Dersom du velger løkke teppe må du kante det, det er imidlertid en del "skårne" kvaliteter som ikke rakner når du skjærer det til. Da kan du muligens klare deg uten kanting hvis det blir fint nok. Baksiden må enten være tekstil eller sånn filtaktig som det er en del av i dag. Ett teppe med skum bakside ligger bedre på dørken, men pass evt. på at du får med vannfast skum da, slik at det ikke løser seg opp eller limer seg fast i dørken. Kjøpte teppe selv til 199 kroner pr m2, mørk blå velour med knaggratt dekor og skum bakside. Du får sikkert gode råd i butikken og. Hvis de vil selge deg ett ullteppe koster det nok så mye som du nevner hvis kvaliteten skal være skikkelig. Men det er billigere med syntetisk. Sitér dette innlegget Link to post
kes Svart 28.Februar.2008 Link til dette innlegget Svart 28.Februar.2008 Ta en kikk på denne tråden som omhandler det samme som du spør etter https://baatplassen.no/i/index.php?showtopic=28861 Sitér dette innlegget Link to post
borref Svart 29.Februar.2008 Link til dette innlegget Svart 29.Februar.2008 Inne i kabinenen har jeg revet ut teppene for å erstatte de med teak laminat dørk. Ute vurderer jeg disse teppene: http://www.teppeabo.no/default.pl?sublistekat=32 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.