Jump to content

Tilbud på båtutstyr og utstyr til båtlivet


Mouche

Recommended Posts

Har ofte tenkt på at det burde være en "løpende" tråd hvor man informer brukerne av forumet om gode tilbud. Eksempel på dette er at SeaSea på Rud i Bærum har 20% på alt (unntatt elektronikk, salgsvarer og varer med prisgaranti) mens det er båtutstilling på Lillestrøm fra og med fredag 29.februar.

 

Ser også ofte at folk skal ut og reise og lurer på om man får seiltøy billig i London, New York osv. Selv kjøper jeg alt av den typen i Norge for hvis man følger godt med (og bor i sentrale strøk med stor konkurranse) så er det nesten altid mulig å få f.eks kær av topp kvalitet til halv pris! Da får man bra produkter til god pris og trygghet ved nærhet til selger/forhandler og beskyttelse av vår fantastiske Forbrukerkjøpslov!

 

Nylig var det også åpent lørdag/søndag hos alle båtforhandlerne i Leangbukta i Asker og da var det f.eks en butikk som solgte ut ALT av båtutstyr til halv pris da de skulle tømme lager, pusse opp osv. Kjøpte da f.eks to helt nye Baltic automatvester, motorolje til min Suzuki påhenger, fortøyningstau fra Roblon osv, alt til halv pris og billigere enn jeg har sett samme varer i noen utenlandsk katalog.

 

Sikkert noen som tenker at dette burde vært delt inn geografisk, men det blir kanskje for komplisert igjen?

 

:sailing:

Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and!

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...