hengefjes Startet 27.Februar.2008 Del på Facebook Startet 27.Februar.2008 Gratangen kystlag er eiere av skøyta M/S Straumnes. Denne er nå under opppussing på Nord-norsk fartøyvernsenter, og fremdriften kan følges på sidene til Gratangen kystlag. Artig om noen har kommentarer til prosjektet. Sitér dette innlegget Hekkbølger - hva er det for no??? Link to post
Sande (exSkjælø) Svart 27.Februar.2008 Del på Facebook Svart 27.Februar.2008 Flott skøyte med en interessant historie Sitér dette innlegget Sandefjords hjemmeside Mvh Lena Link to post
Ex Vengsøyfjord Svart 27.Februar.2008 Del på Facebook Svart 27.Februar.2008 Hmm... har prøvd i to dager å komme inn på siden til Gratangen kystlag, men får bare beskjed om at siden ikke kan vises... Er det noe aktivitet der borte i helgene forresten? eller er det bare midt i uka dere holder på? Sitér dette innlegget Min hjemmeside Link to post
emilskj Svart 27.Februar.2008 Del på Facebook Svart 27.Februar.2008 (redigert) Heisann! Er jevnlig inne på nettsiden å følger framgangen på Straumnes. Hvordan går det med tidsplanen, rekker dere å bli ferdig til arktisk konvoi har avgang? Selv er jeg aktiv i fartøylaget Straumingen. Vi har også dugnad hver mandag, men er ikke så flinke til å oppdatere hjemmesiden. Ikke har vi så store prosjekter på gang heller da. Vi regner med å kaste loss for Brest 26. juni, så vi starter litt etter konvoien. Mvh Emil (sistemaskinist) Redigert 27.Februar.2008 av emilskj (see edit history) Sitér dette innlegget Tur- og dugnadsblogg for M/K Straumingen her.Medlem av Forbundet Kysten Link to post
Sande (exSkjælø) Svart 27.Februar.2008 Del på Facebook Svart 27.Februar.2008 Arktisk konvoi? Fortell mer Sitér dette innlegget Sandefjords hjemmeside Mvh Lena Link to post
hengefjes Svart 27.Februar.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Februar.2008 Hmm... har prøvd i to dager å komme inn på siden til Gratangen kystlag, men får bare beskjed om at siden ikke kan vises... Det var da merkelig, men det kan vel hende at serveren har vært nede. Kunne du gitt meg beskjed om dette fortsetter? Funker fint her... Er det noe aktivitet der borte i helgene forresten? eller er det bare midt i uka dere holder på? Det blir nok noen helger også etterhvert, disse vil bli annonsert i kalenderen på nettsidene. Jeg holder nå på så snart jeg har tid og overskudd... Hvordan går det med tidsplanen, rekker dere å bli ferdig til arktisk konvoi har avgang? Det blir nok ingen Brest-tur med Straumnes i år, dessverre. Båten som sto på slippen før Straumnes tok lengre tid enn forventet, og Straumnes var nok også i verre forfatning enn vi hadde trodd. I dag ble forstevnen tatt ut, og arbeid av nytt stevn igangsatt. Dette var et av de uforutsette punktene... Arktisk konvoi? Fortell mer Det er meningen at det skal gå en konvoi av båter fra Lødingen i Nord-Norge til Bergen, så til Brest festivalen i Frankrike, litt mere info finner du her. Sitér dette innlegget Hekkbølger - hva er det for no??? Link to post
Ex Vengsøyfjord Svart 28.Februar.2008 Del på Facebook Svart 28.Februar.2008 (redigert) Da kom jeg og inn på siden.. Kjempeside med masse å se på.. :) Blir nok å følge med både på oppussingsloggen og kalenderen, kunne godt tenkt meg å stikke innom en gang, men nå er jo mandagene litt vanskelig når man trossalt må jobbe.. Lykke til videre Vengsøyfjord Redigert 28.Februar.2008 av Vengsøyfjord (see edit history) Sitér dette innlegget Min hjemmeside Link to post
hengefjes Svart 22.Mai.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Mai.2008 (redigert) Det har skjedd en hel del med Straumnes. Her er et bilde fra da båten var satt inn og fjerning av ymse deler var igangsatt. Slik ser det ut nå: En slags fotologg fra arbeidet finner dere her: http://picasaweb.google.no/gunnar.holmstad...umnesdugnad2008 Redigert 22.Mai.2008 av hengefjes (see edit history) Sitér dette innlegget Hekkbølger - hva er det for no??? Link to post
Sinten Svart 22.Mai.2008 Del på Facebook Svart 22.Mai.2008 Litt av nokre dimensjonar på den båten der. Kor tjukk hud er det eigentleg? Vart veldig flott med ny hud iallfall Sitér dette innlegget "Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær" Link to post
hengefjes Svart 22.Mai.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Mai.2008 Kor tjukk hud er det eigentleg? Huden er i overkant av to tommer tykk. Sitér dette innlegget Hekkbølger - hva er det for no??? Link to post
Gabba III Svart 22.Mai.2008 Del på Facebook Svart 22.Mai.2008 Flotte bilder! Litt av et prosjekt dette her Sitér dette innlegget Link to post
hengefjes Svart 23.Mai.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.Mai.2008 Var innom en tur i dag. Nå er første strøket med fortynnet Ravi-lakk påført. Blir noen strøk i løpet av helga. Kommer tilbake med bilder da.. God helg, alle sammen! Sitér dette innlegget Hekkbølger - hva er det for no??? Link to post
hengefjes Svart 26.Mai.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Mai.2008 Jeg hadde spillejobber i helga, så jeg fikk bare lagt ett strøk lakk. Men - fint ble det nå iallefall Sitér dette innlegget Hekkbølger - hva er det for no??? Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.