olpi Startet 27.Februar.2008 Del på Facebook Startet 27.Februar.2008 Jeg prøver å finne noen bilder som selges ferdig innrammet i en "maritim" treramme, og der det er motiver med høy sjø/bølger av fyr som går igjen i bildene. Jeg har selv et av en denne typen, men ønsker et spesifikt bilde der en kjempebølge bryter over et fyr hvor en person står i døråpningen på motsatt side av der bølgen kommer fra. Dette motivet er også gjengitt i et bildeserie der man ser hvordan bølgen treffer og "drukner" fyret. Noen som vet hvor disse selges? Jeg kjøpte mitt ene på en møbelbutikk, men de hadde kun dettte. Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 27.Februar.2008 Del på Facebook Svart 27.Februar.2008 Her? http://www.finn.no/finn/viewimage?finnkode....svl=Hovedbilde Ligger en del bilder på Finn ved å bruke søkeord maritimt på Torget. Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
olpi Svart 27.Februar.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Februar.2008 (redigert) Flotte greier, der var dem. Jeg har selv et i bredformat av en kystlinje med et fyr i midten, men ønsker flere med andre motiv. Stilige bilder synes jeg. Dette har jeg: Redigert 27.Februar.2008 av OLPI (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 27.Februar.2008 Del på Facebook Svart 27.Februar.2008 Ganske helt utrolig spektakulære bilder! Fikk en stor bok til en rund dag av gode seilervenner for litt siden med en hel del bilder i samme kategori - en nytelse å se på disse! Men en kunstner som jeg har forelsket meg litt i er Franco Costa som var på båtutstillingen på Lillestrøm i fjor, men i år har utstilling på en kafe ved Aker Brygge. SKal dit og regner med å kjøpe et par trykk av ham. Noen eksempler på hans bilder her: http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkod...amp;WT.svl=Link http://www.blocket.se/vi/14624427.htm?ca=11_s&last=1 http://www.nautical-art.eu/?pag_id=30704&site_id=164 Meget dekorative bilder og skal finne meg to bilder fra seilbåtmiljøet ombord å ha på veggen i leiligheten som vi har ved sjøen. Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
oddgeir Svart 27.Februar.2008 Del på Facebook Svart 27.Februar.2008 Flotte bilder. Hvilken kafe på brygga tenker du på? Sitér dette innlegget "hvis vannlinje er det viktigste.... kjøp en tømmerstokk" (Lano2) Link to post
Mouche Svart 27.Februar.2008 Del på Facebook Svart 27.Februar.2008 Aldri vært der, men den heter tydeligvis En Cafe og addressen står i annonsen på Finn.no. Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Framtia Svart 1.Mars.2008 Del på Facebook Svart 1.Mars.2008 Det var en del slike bilder å få kjøpt på Sjøen for alle. Forøvrig hadde IKEA flere storformatbilder av fyr og store bølger for et år eller to siden. Sjekk også de ander møbelkjedene, de pleier å ha noen sånne bilder. Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
Bonita I Svart 1.Mars.2008 Del på Facebook Svart 1.Mars.2008 Registrerte tidligere at båtbutikken i Dolviken, (eller var det Høcom?) Bergen har en del utvalg ...... Sitér dette innlegget BONITA I Link to post
880 Svart 1.Mars.2008 Del på Facebook Svart 1.Mars.2008 Registrerte tidligere at båtbutikken i Dolviken, (eller var det Høcom?) Bergen har en del utvalg ...... Høcom har noe her. Sitér dette innlegget Teori er når man vet alt og ingenting stemmer. Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor. Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor. Link to post
Ingar Svart 1.Mars.2008 Del på Facebook Svart 1.Mars.2008 Høcom? Er ikke det de som drev med PR radio tidligere? Det bildet av fyret må da være manipulert?? Sitér dette innlegget Link to post
bliss X Svart 1.Mars.2008 Del på Facebook Svart 1.Mars.2008 Høcom? Er ikke det de som drev med PR radio tidligere? Vet de drev med VHF'er. Min forrige VHF var en Høcom Sitér dette innlegget Link to post
880 Svart 1.Mars.2008 Del på Facebook Svart 1.Mars.2008 Det bildet av fyret må da være manipulert?? Mannen i døren blir nok snart våt på beina.. Sitér dette innlegget Teori er når man vet alt og ingenting stemmer. Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor. Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor. Link to post
Ingar Svart 1.Mars.2008 Del på Facebook Svart 1.Mars.2008 Fant mer om det her, ser faktisk ut som om det er ekte. Må være litt av en konstruksjon som kan stå imot slike bølger. Sitér dette innlegget Link to post
oddgeir Svart 2.Mars.2008 Del på Facebook Svart 2.Mars.2008 Så vidt eg vet ligger dette fyret rett utenfor Brest på et sted som heter Point de Raz. Jeg skal seile forbi der i sommer, forhåpentligvis med noe mindre bølger. Sitér dette innlegget "hvis vannlinje er det viktigste.... kjøp en tømmerstokk" (Lano2) Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.