FRI Startet 28.Februar.2008 Del på Facebook Startet 28.Februar.2008 Da ble det bytte igjen, kunne ikke la det tilbudet gå fra meg. Så nå blir det en travel vår for meg, med henting og handling av utstyr til to båter. Mulig jeg må spørre om litt hjelp om å få fraktet 40 fotern fra Fredikstad til Stavanger i løpet av April. Så hvis noen føler seg skikket og har mulighet til det så hadde det vært fint ( får selvfølgelig betalt ). Baatsmann nå får jeg sånn fin spak med styring til baugtrustern jeg å ( det var egentlig grunnen for bytte ) Sitér dette innlegget Link to post
Stigt:-) Svart 28.Februar.2008 Del på Facebook Svart 28.Februar.2008 Får vel gratulere med ny båt igjen da, her får en si det går unna Sitér dette innlegget Link to post
Amon-Ra Svart 28.Februar.2008 Del på Facebook Svart 28.Februar.2008 Gratulerer med båtkjøpet, håper det er lenge til du får den..... jeg trenger båtplass en stund utover våren. stigt seiler båten din til stavanger.... Sitér dette innlegget Link to post
Sydvesten Svart 28.Februar.2008 Del på Facebook Svart 28.Februar.2008 Gratulerer så mye med nytbåtkjøpet... 42 Cruiser er en meget flott båt etter mitt syn Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
baatsman Svart 28.Februar.2008 Del på Facebook Svart 28.Februar.2008 Baatsmann nå får jeg sånn fin spak med styring til baugtrustern jeg å ( det var egentlig grunnen for bytte ) Jeg tenkte mitt når jeg så en 40 cruiser skulle selges, til en større. SPes i Østfoldområdet. Jeg kan ikke være objektiv, men men du får 2 veldig store føtter til. Det er et kjempetilbud på 42, som i utgangspunktet går ut imorgen. Vet ikke om Lunde har fått forlenget det. Men uansett gratulerer IGJEN 42 Cruiser er en meget flott båt etter mitt syn Sydvesten du er en fornuftig mann Baatsman, nå ufrivillig uten jolle. Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
FRI Svart 28.Februar.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Februar.2008 Nå har det meldt seg en meget kompetent langturseiler fra Arendal som har sagt seg villig til å hjelpe meg med transporten til Stavanger. Dere kan jo gjette hvem det er. Et lite tips. Han har ganske mange nautiske alene i en Bavaria 38. Nå har ikke jeg innvolvert Lunde Båt så mye i mine båtkjøp, så det er uten betydning Sitér dette innlegget Link to post
baatsman Svart 28.Februar.2008 Del på Facebook Svart 28.Februar.2008 Nå har det meldt seg en meget kompetent langturseiler fra Arendal som har sagt seg villig til å hjelpe meg med transporten til Stavanger.Dere kan jo gjette hvem det er. Et lite tips. Han har ganske mange nautiske alene i en Bavaria 38. Nå har ikke jeg innvolvert Lunde Båt så mye i mine båtkjøp, så det er uten betydning Han er nok opptatt med AIS transpndere Ellers har du kjøpt båtene i tyskland? Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
FRI Svart 28.Februar.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Februar.2008 Baatsmann Båten er fra Tyskland ja Har du mailadr til Lars på LP så at jeg kan få bestilt sånn bryter til gasshandtaket mitt?? Sitér dette innlegget Link to post
baatsman Svart 28.Februar.2008 Del på Facebook Svart 28.Februar.2008 info@lp-yacht.dk http://www.lp-yacht.dk/default.aspx?sprog=...er_vaelg-stativ Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
FRI Svart 28.Februar.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Februar.2008 Takk skal du ha. Vi kan ta det med kjøp på (kammerset) hvis du vil det. Ellers så må jeg si at jeg gleder meg veldig til å få denne båten, det har vært en av de peneste båtene i Cruiser serien, med ganske bra avstemte linjer, husk at dette er min oppfattning. Nå blir det mye innkjøp av (pling og plong ) utstyr fremover, det er kjempegøy. Sitér dette innlegget Link to post
runes Svart 29.Februar.2008 Del på Facebook Svart 29.Februar.2008 (redigert) Gratulerer med valg av ny båt. Støtter deg fullt og helt i valget av ny båt, synes den er lekker, funksjonell og seiler bra . Dog heller ikke helt objektiv...... Hvorfor ville du ha 42 fotern istedenfor 40 fotern? Sengeplassen i forpiggen? Er i samme situasjon som deg, med montering og kjøp av endel nytt utstyr forran årets vår-sommer-høst tur, gøy men dyrt Redigert 29.Februar.2008 av runes (see edit history) Sitér dette innlegget Nesten nye papirkart til salgs syirie.wordpress.com Link to post
FRI Svart 29.Februar.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.Februar.2008 Hei Runes Har alltid synes at 42 foteren er en meget pen båt, og når det ble så fine tilbud på den så var det ikke vanskelig å ta beslutningen. Har jo snakket en del med han som du har kjøpt båten av, så da vet du åssen det er. Dere skal jo på skikkelig langtur iår så du har nok mye å gjør med forbredelser og ting tenker jeg, men det er jo ille morro da. Baatsmann Er det en pod som heter GP 1061 som du har brukt og et feste som heter SK 145???? Synd med jolla di foresten, Så på linken ifra LP at det også er mulig å få en som er svingbar i forkant av bordet, men det er ikke plass til større en E / C 80 ? Åssen er det og trykke på plotteren sånn som du har den, går det greit ? Får kanskje ta en tur ut å se på båten din hvis det er mulig. Send meg en IM hvis det er greit om jeg kan ta en tur å sjekke Sitér dette innlegget Link to post
baatsman Svart 29.Februar.2008 Del på Facebook Svart 29.Februar.2008 Vi har 120 plotteren i POD. POD står ytterst på bordet slik at funksjonaltitet fortsatt er tilstede på bordet. Egne låser i overkant. Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
Sun Flyer Svart 29.Februar.2008 Del på Facebook Svart 29.Februar.2008 Er pod'en mulig å ta med når du forlater båten, eller satser vi på at tyvene ikke gidder å demontere den? Jeg vurderer også noe slikt. Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
baatsman Svart 29.Februar.2008 Del på Facebook Svart 29.Februar.2008 Er pod'en mulig å ta med når du forlater båten, eller satser vi på at tyvene ikke gidder å demontere den? Jeg vurderer også noe slikt. Plotteren tas ut for hver gang. skru på 3 ledninger og 2 låser på toppen. Veldig kjapt. Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.