Jump to content

Elektrisk toalett i Nidelv 24?

blackdev

Recommended Posts

Må bare si meg enig i forrige innlegg. Har også hatt el toalett, forholdsvis kostbar type, i forrige båt. Har pumpetoalett nå, og skal akkurat til å bytte det til nytt. Her blir det pumpe igjenn. Synes det elektriske bråket mye(kjenner flere som ikke kan spyle ned før alle er våkne), tettet seg lettere og medfører et helt unødvendig strømforbruk. Erfaringsmessig har ikke elmotorene på langt nær levetiden til et pumpetoa pga inntrengning av saltvann i akseltetning. Gøy med elektriske duppeditter, men dette er en dårlig investering synes jeg(det var jeg som kjøpte og monterte i gammle båten). Har man i tillegg barn, blir tanken veldig fort full, da det er så gøy å trykke på knappen. :smiley:

Viktig å bruke mykt papir, her bør man ikke spare.

Resirkulert og billig dopir har tettet mangt et toalett.

Det er ikke så... moro :nono: å sitte igjen å skru dass, mens resten av familien tar seg en bytur,badetur ell

Jeg synes foreløpig at det er ok med vanlig toalett, vi får se når det kun er voksne igjen.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...