Hank Startet 29.Februar.2008 Del på Facebook Startet 29.Februar.2008 Har noen erfaringer med denne? http://www.maritim.no/product.aspx?id=2282...upkey=007002010 Sitér dette innlegget Link to post
CB. Svart 29.Februar.2008 Del på Facebook Svart 29.Februar.2008 Min erfaring er dårlig, du kan like gjerne bruke bunnstoff for aluminium eller annet som kan påføres med pensel beregnet for drev. Synes det fungerer bedre, Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
Hank Svart 29.Februar.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.Februar.2008 Er Hempel Mille klart bunnstoff et bedre alternativ? Har nettopp kjøpt ny propell og vil helst ikke farge den.. Sitér dette innlegget Link to post
Chris284 Svart 29.Februar.2008 Del på Facebook Svart 29.Februar.2008 (redigert) Bruker du båten regelmessig vil det ikke gro på propellen. En annen ting er at bunnstoffet er selvpolerende og på min båt ble dette nesten borte første turen fra kaien til båtplassen. Brukte en gang Hempel for alu for påføring med pensel og blandet inn anti parasitt middel, det fungerte bra. Redigert 29.Februar.2008 av Chris284 (see edit history) Sitér dette innlegget Chris Craft 284, 1988 mod. 2 x Mercruiser 4.2L 220hk diesel, Bravo 2, 100knop Link to post
Hank Svart 29.Februar.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.Februar.2008 Det er ikke først og fremst rur jeg tenker på.. dette er jo diskutert i det uendelige her, men vil forebygge vekst av blåskjell o.l dersom båten skulle ligge stille noen uker. Noen har visst god erfaring med bare å vaske propellen med aceton.. Tror ikke jeg kommer til å glattpolere den. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.