Hank Posted February 29, 2008 Share Posted February 29, 2008 Har noen erfaringer med denne? http://www.maritim.no/product.aspx?id=2282...upkey=007002010 Quote Link to post
CB. Posted February 29, 2008 Share Posted February 29, 2008 Min erfaring er dårlig, du kan like gjerne bruke bunnstoff for aluminium eller annet som kan påføres med pensel beregnet for drev. Synes det fungerer bedre, Quote Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
Hank Posted February 29, 2008 Author Share Posted February 29, 2008 Er Hempel Mille klart bunnstoff et bedre alternativ? Har nettopp kjøpt ny propell og vil helst ikke farge den.. Quote Link to post
Chris284 Posted February 29, 2008 Share Posted February 29, 2008 (edited) Bruker du båten regelmessig vil det ikke gro på propellen. En annen ting er at bunnstoffet er selvpolerende og på min båt ble dette nesten borte første turen fra kaien til båtplassen. Brukte en gang Hempel for alu for påføring med pensel og blandet inn anti parasitt middel, det fungerte bra. Edited February 29, 2008 by Chris284 (see edit history) Quote Chris Craft 284, 1988 mod. 2 x Mercruiser 4.2L 220hk diesel, Bravo 2, 100knop Link to post
Hank Posted February 29, 2008 Author Share Posted February 29, 2008 Det er ikke først og fremst rur jeg tenker på.. dette er jo diskutert i det uendelige her, men vil forebygge vekst av blåskjell o.l dersom båten skulle ligge stille noen uker. Noen har visst god erfaring med bare å vaske propellen med aceton.. Tror ikke jeg kommer til å glattpolere den. Quote Link to post
Recommended Posts