Enzo Posted February 29, 2008 Share Posted February 29, 2008 (edited) Jeg har en Sparecraft mast og tenkte å trekke en antennekabel i denne men har aldri trekt kabel i mast før , hva gjør jeg ? Kommer man vanligvis til en plass i toppen der man kan tre inn kabelen og den da havner på rett plass inne i masten eller må man til åpne opp der oppe for å få dette inn på rett plass ? Går det å bare fire inn ledningen så dukker den opp i bunnen der jeg fisker den ut ? Edited February 29, 2008 by Enzo (see edit history) Quote Link to post
Sun Flyer Posted February 29, 2008 Share Posted February 29, 2008 I min sparcraftmast er det et glassfiberrør som alle ledningene skal trekkes i. Sannsynligvis er det en ledig trekketråd du kan bruke. Quote Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
Mulligan Posted February 29, 2008 Share Posted February 29, 2008 Eller bruk ei trekkefjær. Quote Link to post
Enzo Posted February 29, 2008 Author Share Posted February 29, 2008 (edited) Ledig trekketråd hørtes veldig fint ut , skal sjekke det ut. Edited February 29, 2008 by Enzo (see edit history) Quote Link to post
Jawik Posted February 29, 2008 Share Posted February 29, 2008 Ledig trekketråd hørtes veldig fint ut , skal sjekke det ut. Finner du en trekketråd, så ikke glem å fore inn en ny sammen med kabel. Kunne jo tenkes at du trenger den senere Quote The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
Recommended Posts