Enzo Startet 29.Februar.2008 Link til dette innlegget Startet 29.Februar.2008 (redigert) Jeg har en Sparecraft mast og tenkte å trekke en antennekabel i denne men har aldri trekt kabel i mast før , hva gjør jeg ? Kommer man vanligvis til en plass i toppen der man kan tre inn kabelen og den da havner på rett plass inne i masten eller må man til åpne opp der oppe for å få dette inn på rett plass ? Går det å bare fire inn ledningen så dukker den opp i bunnen der jeg fisker den ut ? Redigert 29.Februar.2008 av Enzo (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Sun Flyer Svart 29.Februar.2008 Link til dette innlegget Svart 29.Februar.2008 I min sparcraftmast er det et glassfiberrør som alle ledningene skal trekkes i. Sannsynligvis er det en ledig trekketråd du kan bruke. Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
Mulligan Svart 29.Februar.2008 Link til dette innlegget Svart 29.Februar.2008 Eller bruk ei trekkefjær. Sitér dette innlegget Link to post
Enzo Svart 29.Februar.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Februar.2008 (redigert) Ledig trekketråd hørtes veldig fint ut , skal sjekke det ut. Redigert 29.Februar.2008 av Enzo (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Jawik Svart 29.Februar.2008 Link til dette innlegget Svart 29.Februar.2008 Ledig trekketråd hørtes veldig fint ut , skal sjekke det ut. Finner du en trekketråd, så ikke glem å fore inn en ny sammen med kabel. Kunne jo tenkes at du trenger den senere Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.