Røvern Startet 1.Mars.2008 Link til dette innlegget Startet 1.Mars.2008 Hei. Har en "dings" som jeg tror er båt-relatert. Noen som vet hva det kan være? Sitér dette innlegget Link to post
avmønstret5 Svart 1.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2008 Fustasjeoppheng m/etterbrenner. Sitér dette innlegget Link to post
Røvern Svart 1.Mars.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2008 Den er merket med "FMM" og "FR.STAD". Sitér dette innlegget Link to post
Storø Svart 1.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2008 Det er en "forgasser". Sitér dette innlegget Link to post
Røvern Svart 1.Mars.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2008 Takker for svar! Noen som vet hva slags motor den er til. Hva står FMM for? Sitér dette innlegget Link to post
Joerg Becker Svart 1.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2008 (redigert) FMM: Fredrikstad Montering og Metallstøperi (FMM) laget en forgasser som lignet mye på den amerikanske Schebler-forgasseren. FMM leverte forgassere til mange produsenter også utenfor Fredrikstad-distriktet. Klikk her. Obs: serveren er træg, vent litt. Jørg Redigert 1.Mars.2008 av Joerg Becker (see edit history) Sitér dette innlegget => Husk: Sier du ikke noe, da sier du "Ja". => Leser Du også på Båtplassens MARKED ? => Link til egne nettsider Sterling Power, Balmar, Victron, egen FAQ (tips feilsøking mm), osv. Link to post
Røvern Svart 1.Mars.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2008 Takker for supert svar! Her fikk jeg jo vite allt jeg trengte å vite faktisk! FMM:Fredrikstad Montering og Metallstøperi (FMM) laget en forgasser som lignet mye på den amerikanske Schebler-forgasseren. FMM leverte forgassere til mange produsenter også utenfor Fredrikstad-distriktet. Sitér dette innlegget Link to post
Joerg Becker Svart 1.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2008 (redigert) Lykke til videre med skattejakten. Jørg Redigert 1.Mars.2008 av Joerg Becker (see edit history) Sitér dette innlegget => Husk: Sier du ikke noe, da sier du "Ja". => Leser Du også på Båtplassens MARKED ? => Link til egne nettsider Sterling Power, Balmar, Victron, egen FAQ (tips feilsøking mm), osv. Link to post
Storø Svart 1.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2008 Vi hadde en Ancasnekke med 6 hk Sleipner motor fra 1930 årene som hadde en slik forgasser. Ikke særlig samarbeidsvillig sak må jeg si. Sitér dette innlegget Link to post
Røvern Svart 1.Mars.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2008 Artig alikevel...... En kuriositet er jo at den er ubrukt!! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.