Astor Svart 3.Mars.2008 Del på Facebook Svart 3.Mars.2008 For dere som tok ferien i fellesferien gikk nok someren noe i nedtur. Vi hadde ferie fra midten av juni og ut måneden. Hun et par regndager ellers mye sol og stille, på vestkysten. I år satser vi på første halvdel av august, på svenskekysten med rea og stille liv i havnene. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Ulv I Svart 3.Mars.2008 Del på Facebook Svart 3.Mars.2008 Vi håper på en varm, tørr og lite vind -sommer slik at vi får benyttet oss av båten og brukt denne så mye som mulig. Sitér dette innlegget Båtløs etter hjerneslag, se siste nytt på bloggen http://www.ulvseth.no Pass på helsa.. du har bare den.. Når sjekket du blodtrykket sist? Link to post
tebi Svart 3.Mars.2008 Del på Facebook Svart 3.Mars.2008 Hva er det med disse galningene som på død og liv skal ha vind??? Vi skal selvsagt ha flatt hav i sommer. Og selvsagt en snittpemp på 20 celsius. Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 3.Mars.2008 Del på Facebook Svart 3.Mars.2008 Hva er det med disse galningene som på død og liv skal ha vind??? Vi skal selvsagt ha flatt hav i sommer. Og selvsagt en snittpemp på 20 celsius. Kan man bedre ha det? Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Nefertiti Svart 3.Mars.2008 Del på Facebook Svart 3.Mars.2008 En "replay" på sommeren (sesongen) 2006 hadde i grunnen vært topp. Sitér dette innlegget Link to post
nimbuster Svart 3.Mars.2008 Del på Facebook Svart 3.Mars.2008 Jeg ser frem til en ny 7 mnd sesong, uansett vær! I fjor gikk det bort mye tid til girkasseproblemer og annet, men i år håper jeg på en lang sesong, fri for feil og merarbeid. Vi koser oss ombord uansett hvor vi er eller hva slags vær det er. Sitér dette innlegget Link to post
bjoris Svart 4.Mars.2008 Del på Facebook Svart 4.Mars.2008 (redigert) Forhåpningene til sommeren 2008 er store. Ny båt og 10 uker borte fra jobb... Huhei... Vi håper det blir Sørlandet i løpet av de 6 av 10 ukene vi har sammen hele familien på 4. De siste 4 ukene håper jeg på mange dagsturer sammen med minstemann. Det er kanskje litt optimistisk å tro at jeg skal kunne få seilt alene med en på 10 mnd, men vi får nå se. Bare jeg er i båten så har jeg det mye bedre enn på land så dette blir kjempeflott. Ang været så tar vi ingen sjanser og bestiller derfor cockpitkalesje... Redigert 4.Mars.2008 av bjoris (see edit history) Sitér dette innlegget Blogg:S/Y FRI - (2008-2018: Hanse 350 - 2019: NB820 Sport og Bavaria B/One) 2020-: NB 870 Ardea D4-260 2012/2013 model Link to post
Helge Svart 4.Mars.2008 Del på Facebook Svart 4.Mars.2008 Har ikke sååå store krav men vil sette pris på om sommeren 2008 ligner mer på sommeren 2006 enn på sommeren 2007 Sitér dette innlegget Skibsplast 655 Selected m/Suzuki DF140, Skibsplast 450VS m/Yamaha90, Sunwin 14 m/Yamaha40, VEA 14 m/Mercury15, Suzumar 265 m/Tohatsu8, Pioner 8 m/Mercury5, Plastimar 8 m/Tohatsu5 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.