RonnyB Startet 2.Mars.2008 Del på Facebook Startet 2.Mars.2008 Hei alle sammen. Dette er mitt første innlegg her på forumet, så spør jeg herved dere: Hvilke formeninger/håp har dere til sommeren 2008? Sitér dette innlegget Ronny Blørstad 90990434 http://www.ksmv.no/historie.htm Link to post
Kosmix Svart 2.Mars.2008 Del på Facebook Svart 2.Mars.2008 Hei, RonnyB! Velkommen til Båtplassen! Jeg håper på skyfri tørkesommer med jevne 5 sekundmeter vind Sitér dette innlegget Seilerhilsen fra Kosmix! Logg og blogg: x79.blogspot.com Twitter: Følg meg her! Link to post
m/s draugen Svart 2.Mars.2008 Del på Facebook Svart 2.Mars.2008 Tørt og varmt,slik at jeg kan bruke tiden til noe annet enn å klippe den j**la store plenen på hytta. Hvis så gjør,er planen tur til Brønnøysund og utforske Flatangers skjærgård.............og selvfølgelig Brakstad havn Sitér dette innlegget Link to post
EIRINA Svart 2.Mars.2008 Del på Facebook Svart 2.Mars.2008 Vindstille sol midtfjords i båten eller sløve på en gummimadrass Sitér dette innlegget Link to post
Otto R Svart 2.Mars.2008 Del på Facebook Svart 2.Mars.2008 Sol og solgangsbris, med problemfri båtsesong Sitér dette innlegget Link to post
ThorU Svart 2.Mars.2008 Del på Facebook Svart 2.Mars.2008 (redigert) En fin sommer med mye sol og lite vind... "Feire" sammen med venner at jeg endelig er ferdig med grunnskolen . Og kanskje jobbe litt for å tjene litt penger. Slappe av rett og slett Redigert 2.Mars.2008 av Toby (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 2.Mars.2008 Del på Facebook Svart 2.Mars.2008 10 m/s fra 10:00 til 16:00. Ellers varmt og godt. Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 2.Mars.2008 Del på Facebook Svart 2.Mars.2008 10 m/s fra 10:00 til 16:00.Ellers varmt og godt. litt modifikation 00:00-24:00 o alltid 'akter om tvärs'........husk att det blir en del nattsejlas...... Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Sun Flyer Svart 2.Mars.2008 Del på Facebook Svart 2.Mars.2008 Regn mindre enn 85% av dagene. Bergenser.. Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
trikkern Svart 2.Mars.2008 Del på Facebook Svart 2.Mars.2008 Måtte det bli en solrik og tørr sommer. Vi regner vekk her på vestlandet i vinterhalvåret, så litt tørke er nødvendig. Med nyanskaffet båt m/ny motor blir rekkevidden adskillig større, så nye steder skal nå utforskes. Sitér dette innlegget Link to post
mor Amica Svart 2.Mars.2008 Del på Facebook Svart 2.Mars.2008 Ønsker en tørr og varm sommer, og i motsetning til seilerne vil jeg ha vindstille. Sommeren skal tilbringes på Namdalskysten. Med 7 knops fart, kan vi bare glemme fjerne reisemål og kose oss i den vakre skjærgården i nabolaget. Ella Sitér dette innlegget "Ja ha, ho e blank no, Folda;berre helgedagen. Men du skal få sjå henne ein dag når ho snakkar alvor. Da er ho eit vaksemenneske." (Olav Duun)Amicas bloggJøa kystlag Link to post
RonnyB Svart 2.Mars.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Mars.2008 Ja, ser håpet er det samme...........fint vær. Men tror dere mi kan være så uheldig å få det samme været i år som i fjor?? Sitér dette innlegget Ronny Blørstad 90990434 http://www.ksmv.no/historie.htm Link to post
Victora III Svart 2.Mars.2008 Del på Facebook Svart 2.Mars.2008 Hei, RonnyB! Velkommen til Båtplassen! Jeg håper på skyfri tørkesommer med jevne 5 sekundmeter vind bare enig! Men føyer til at det gjerne kan komme en 5-6 mm regn en natt og to så vi slipper hjem å vanne i hagen Sitér dette innlegget Link to post
RonnyB Svart 2.Mars.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Mars.2008 Regn om natten er ikke å forakte, men tenker myggen er mer fornøyd med litt regn enn oss. Når det gjelder været, er det meg som tar feil når jeg tror det er finnes 7 års periode på det stygge været. Mener å huske det ikke var sørlig fint i 2000 og heller ikke i 1993. Det gjelder da Sørlandet, kan jeg ta så feil????? Sitér dette innlegget Ronny Blørstad 90990434 http://www.ksmv.no/historie.htm Link to post
roaldbj Svart 2.Mars.2008 Del på Facebook Svart 2.Mars.2008 Regn om natten er ikke å forakte, men tenker myggen er mer fornøyd med litt regn enn oss..... Jeg har fjernet endel av innlegget. Noe av det flotte ved å være ombnord i fritidsbåt er at myggen i hovedsak alltid er borte. Sitér dette innlegget Link to post
RonnyB Svart 2.Mars.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Mars.2008 ja selfølgelig... ikke lett når en er fra innlandet...hehe Sitér dette innlegget Ronny Blørstad 90990434 http://www.ksmv.no/historie.htm Link to post
Hans-Petter Svart 2.Mars.2008 Del på Facebook Svart 2.Mars.2008 vi håper på en litt bedre sommer i år en i fjord,båten blir desverre alt for lite brukt. Sitér dette innlegget Link to post
Lingefan Svart 3.Mars.2008 Del på Facebook Svart 3.Mars.2008 Hadde vært perfekt med flott og varmt sommervær med blå himmel og 25-30 grader i skyggen midt på dagen, samt 20-24 grader i badevannet, blikkstille/vindstille om morgenen og frem til 12-13 tiden og sakte og sikkert blåse opp til frisk bris i løpet av ettermiddagen. Solgangsbrisen må gjerne komme kraftig på kvelden (må jo få kjørt litt båt i bølger også), men raskt avta til blikk stille bål-vær mot midtnatt. Myggen holder seg borte med bittelitt vind forresten selv om det ikke er noen trær på øya. Sitér dette innlegget Lingefan Link to post
rago63 Svart 3.Mars.2008 Del på Facebook Svart 3.Mars.2008 En sommer med variért vær, blide mennesker - og fritt for ulykker av noe slag Sitér dette innlegget ....Every 4-stroke outboard engine is to be considered as a geriatric device..... -Unless it´s made in Japan and got at least 350 HP, of course.....or simply named SHO... Link to post
Blue_Dragon Svart 3.Mars.2008 Del på Facebook Svart 3.Mars.2008 Myggfritt hadde vært bra. Lite vind hadde vært en fordel. Er ikke så farlig med sol, bare det ikke blir for mange dager i strekk med regn. Sitér dette innlegget Link to post
vivvi Svart 3.Mars.2008 Del på Facebook Svart 3.Mars.2008 Det bør absolutt bli sol, sol og mere sol. Vinden kan være fraværende hele sommeren og vannet kan ha god badetemperatur. Både store og små vil da få en utrolig fin båtsommer med mye god mat og drikke og fine turer på fjorden. Sitér dette innlegget Tidligere båt: 27' Skaar snekke med VP MD11D 30' Spjærøykrysser prosjekt Nåværende båt: 40 fot Risørskøte fra 1931 http://mystatus.skype.com/smallclassic/flekkum Link to post
Hess21 Svart 3.Mars.2008 Del på Facebook Svart 3.Mars.2008 Alt bedre enn i fjor er en seier, uansett vindstille, varmt vann, blå himmel og sol er ikke å forakte Sitér dette innlegget Link to post
SveinHa Svart 3.Mars.2008 Del på Facebook Svart 3.Mars.2008 Alt bedre enn i fjor er en seier Nå har vi hatt høst siden Juni så det er vel ikke for mye forlangt at den gir seg nå... Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle. Link to post
vivvi Svart 3.Mars.2008 Del på Facebook Svart 3.Mars.2008 Nå har vi hatt høst siden Juni så det er vel ikke for mye forlangt at den gir seg nå... Våren har iallefall vist seg her i Sarpsborg Sitér dette innlegget Tidligere båt: 27' Skaar snekke med VP MD11D 30' Spjærøykrysser prosjekt Nåværende båt: 40 fot Risørskøte fra 1931 http://mystatus.skype.com/smallclassic/flekkum Link to post
Hansi Svart 3.Mars.2008 Del på Facebook Svart 3.Mars.2008 Håper på en litt bedre sommer enn i fjor. Og ikke minst med noe mindre vind, slik at en kan sitte på land og kose seg. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.